مدیر کل کتابخانه های عمومی لرستان:

مشارکت بیش از ۱۵ هزار لرستانی در هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی/ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام کتابخانه استان

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۲:۲۲
کد خبر: ۷۴۶۸۴۴
مشارکت بیش از ۱۵ هزار لرستانی در هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی/ضرورت تکمیل پروژه  های نیمه تمام کتابخانه استان
"فرشته طهماسبی" از مشارکت بیش از 15 هزار لرستانی در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ طهماسبی روز سه شنبه در آیین اختتامیه  هشتمین جشنواره رضوی  با اشاره به استقبال پرشور مردم لرستان از برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار کرد: مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم استان لرستان در جشنواره کتابخوانی رضوی نشانگر ارادت مردم استان نسبت به ائمه اطهار(علیهم السلام) و به ویژه امام رضا(ع) است.

او با اشاره به رشد چشمگیر تعداد شرکت کنندگان جشنواره کتابخوانی رضوی امسال در استان به نسبت سنوات گذشته،افزود: بر طبق آمار موجود در مجموع 15 هزار و733نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی امسال شرکت کردند که از این تعداد 7428 نفر در بخش مکتوب و 8305  نفر در بخش الکترونیک مسابقه مشارکت داشتند.

طهماسبی  هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و انجام فعالیت های فرهنگی مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) و به ویژه حضرت ثامن الحجج(ع) دانست  وتصریح کرد:  ایجاد شور و شوق کتاب خوانی در میان آحاد مختلف مردم استان و آشنایی هر چه بیشتر مخاطبین کتابخانه های عمومی با فرهنگ منور رضوی از مهمترین دستاوردهای برگزاری این جشنواره در استان است.

او با اشاره به  وجود 14 پروژه   نیمه تمام کتابخانه ای  در سطح لرستان  پیشرفت فیزیکی این پروژه ها را بین 60 تا 70 درصد عنوان کرد و برضرورت تکمیل این پروژه ها درراستای افزایش سرانه مطالعه ی استان تاکید کرد .

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز