جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

تدوین ٢٨ طرح برای افزایش تحرک و کارآمدی نزاجا

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۸:۲۴:۳۵
کد خبر: ۷۴۷۰۲۵
تدوین ٢٨ طرح برای افزایش تحرک و کارآمدی نزاجا
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از تدوین ٢٨ طرح برای افزایش تحرک و کارآمدی نزاجا خبر داد و گفت: ٢۵ مورد از این طرح‌ها به صورت مستقیم به نیروی انسانی مربوط می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر سرتیپ نوذر نعمتی در آیین پایانی شانزدهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش در مشهد اظهار کرد: اگر بتوانیم ١٠ تا ١۵ درصد از فرامین مقام معظم رهبری را در میدان عمل اجرا کنیم، هر روز بهتر از روز قبل و هر سال بهتر از سال قبل خواهیم شد. وی انتصاب سلسله‌مراتب فرماندهی این نیرو از سوی نایب امام زمان(عج) را افتخارآمیز دانست و افزود: عزت و عظمت ما در دنیا به علت پیروی از مسیر ولایت است.

رئیس سازمان عقیدتی-سیاسی ارتش نیز در این مراسم گفت: یکی از مشکلات ما این است که به برخی از تعالیم اسلام عمل می‌کنیم و به برخی‌ها عمل نمی‌کنیم. نگاه ما به خارج است و به دیگران امید داریم در حالی که باید همه پنجره‌ها را به‌جز پنجره خدا ببندیم و تنها به او تکیه کنیم. در غیر این صورت، هر کاری انجام دهیم به نتیجه نمی‌رسیم.

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی افزود: اسلام مظلوم است و به آن عمل نمی‌شود اما متهم می‌شود که نمی‌تواند جامعه اسلامی را اداره کند. وی با بیان اینکه سرعت، دقت، صحت و حسن خلق از ویژگی‌های یک نیروی انسانی ممتاز است افزود: خود را در محضر خدا دیدن و داشتن وجدان کاری و انضباط از دیگر ویژگی‌های نیروی انسانی ممتاز است. شانزدهمین همایش تجلیل از کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوم شهریورماه با حضور ٢٧٢ نفر از ممتازان بود.این نیرو با خانواده‌هایشان در مشهد آغاز شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز