با حضور استاندار مازندران رخ داد؛

بهره برداری و افتتاح چهار طرح عمرانی و تولیدی در بابل

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۱:۰۱
کد خبر: ۷۴۷۱۸۱
بهره برداری و افتتاح چهار طرح عمرانی و تولیدی در بابل
همزمان با هفته گرامیداشت دولت با حضور استاندار مازندران چهار طرح عمرانی و تولیدی با بالغ بر 370 میلیارد ریال هزینه در بابل افتتاح شد.این طرح ها شامل گازرسانی به 45 روستای جنوب بابل در بخش های بندپی شرقی، بندپی غربی و بابلکنار به اعتبار حدود 180 میلیارد ریال بوده است. همچنین در این روز آبرسانی به 23 روستای بخش لاله آباد با اعتبار بالغ بر 17 میلیارد ریال و نیز یک واحد دامداری در روستای رمنت با سرمایه گذاری بالغ بر 55 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. شرکت صنایع جوبی لاوین با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده در در بابل بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ استاندار مازندران در آیین بهره برداری طرح آبرسانی به 23 روستای لاله آباد بابل بیان کرد: تامین آب شرب مردم مازندران یکی از اولویت های دولت محسوب می شود و این امر در روستاها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

محمد اسلامی افزود: متاسفانه برخی از روستاهای مازندران فاقد آب شرب سالم هستند که تمامی تلاش ما بر این است که تا پایان این دولت اقدامات اساسی در حوزه تامین آب شرب صورت گیرد.

استاندار مازندران همچنین در مراسم افتتاح شرکت صنایع چوبی لاوین هم گفت که نگاه خلاقانه در تولید می تواند بازارهای داخلی و خارجی را تصاحب کند.

محمد اسلامی افزود: تولید کنندگان ما باید با نگاه خلاقانه ای که در تولید و بسته بندی به کار می بندند نه تنها نیازهای داخل را برآورده کنند بلکه بتوانند سلیقه های بازارهای جهانی را هم از آن خود کنند.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر همه ما باید تلاش کنیم تا مشکلات تولید کنندگان ما برطرف شود و در معرض آسیب قرار نگیرند.

او افزود: دولت تدبیر و امید ثابت کرده است که با شعار از تولید کننده حمایت نمی کند بلکه عملگراست و به طور جدی به دنبال رفع مشکلات تولید کنندگان است.

اسلامی گفت: در شرایط کنونی تمام تلاش و تمرکز دشمن در این است که اقتصاد ما را دچار چالش و از حالت عادی خارج کند.

وی افزود: نقش تولید کنندگان و مردم در عبور از این مشکلات بسیار برجسته است و تولید کنندگان ما با تولید کالاهای با کیفیت و از سویی مردم با خرید این کالاها در رونق اقتصادی می توانند کمک کار باشند.

استاندار مازندران تاکید کرد: در شرایط فعلی تولید کنندگان ما با عشق به کار خود ادامه می دهند و با اشتغال جوانان این مرز و بوم به جامعه خیر می رسانند.

همزمان با هفته دولت 78 طرح عمرانی، تولیدی و زیربنایی در بابل با اعتبار بیش از 660 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز