معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل :

نواداد:تربیت دانش آموزان به نحو شایسته موجب آبادانی کشور است

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۲۳:۲۷
کد خبر: ۷۴۷۱۹۲
نواداد:تربیت دانش آموزان به نحو شایسته موجب آبادانی کشور است
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تربیت دانش آموزان به نحو شایسته در مدارس موجب توسعه و آبادانی کشور می شود.

به گزارش برنا،علی نواداد، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل امروز در آیین تحویل تجهیزات ورزشی به مدارس استان افزود: روش های تربیتی ناصحیح نسل دانش آموزان ما را تهدید می کند و باید با اصلاح روش های تربیتی راه توسعه کشور را میسر کرد.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش وظیفه خطیری بر عهده دارد و اداره کشور در آینده به نوعی به عملکرد این دستگاه فرهنگی وابسته است.

وی گفت: با توجه بیشتر به این دستگاه آموزشی فرهنگی و تامین لوازم مورد نیاز مدارس می توان زمینه رشد و شکوفایی علمی و تربیتی دانش آموزان فراهم کرد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل هم در این آیین از کسب 81 مقام کشوری توسط دانش آموزان استان در المپیادهای ورزشی خبر داد و گفت: برای موفقیت دانش آموزان در مسابقات ورزشی لوازمی نیاز است که با تامین آن می توانیم در زمینه های زیادی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

احمد ناصری افزود: در سال جاری بیش از 67 درصد دانش آموزان استان در مسابقات و المپیادهای ورزشی درون و بیرون مدرسه ای شرکت کرده اند.

وی بیان کرد: 23 سالن ورزشی مدارس در استان در حال ساخت است که تا مهرماه سال جاری سه باب از این سالن ها و تا پایان سال هشت مورد به اتمام می رسد.

وی سهم استان اردبیل از اعتبارات ورزش مدارس را 10 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: استفاده از این اعتبار و تامین فضاهای ورزشی باعث تقویت انگیزه و ایجاد نشاط در مدارس خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز