نماینده مردم فراهان، آشتیان و تفرش در مجلس شورای اسلامی:

حضور رئیس جمهور در مجلس بروز و ظهور دموکراسی بود

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۴۲:۴۴
کد خبر: ۷۴۷۳۷۰
حضور رئیس جمهور در مجلس بروز و ظهور دموکراسی بود
نماینده مردم فراهان، آشتیان و تفرش در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس جمهوری در مجلس شورای اسلامی بروز و ظهور دموکراسی در ایران بود که در تاریخ ثبت خواهد شد.

 به گزارش برنا از اراک ، سید محمد حسینی در آیین بهره برداری از ساختمان اداری فرمانداری این شهرافزود: این نشست با رعایت همه مسائل اخلاقی برگزار شد و مطالبه گری مردم از مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک حق طبیعی و قانونی است.

وی بیان کرد: چنانچه بر اساس ماده 236 آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس سئوالی را از رئیس جمهوری مطرح کنند و در پاسخ قانع نشوند و یا مغایرتی قانونی در پاسخ وجود داشته باشد، قابل ارجاع به قوه قضائیه است.

نماینده مردم فراهان، آشتیان و تفرش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سئوالات عمومی که پاسخ آن نیز کلی باشد، قابل ارجاع به قوه قضائیه نیست.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش گفت: طرح های خوبی با وجود تنگناه های اقتصادی در شهرستان آشتیان به بهره برداری رسید که جای تقدیر دارد.

نماینده مردم فراهان، آشتیان و تفرش در مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه به روستاها در اجرای طرح های هفته دولت پررنگ بود که امید است این مهم روز به روز افزایش بیشتری یابد‌.

حسینی عنوان کرد: طرح شمال شرق آشتیان برای آبرسانی به 6 روستای این شهرستان در حال اجرا است که انتظار می رود در سریعترین زمان تکمیل شود.

وی گفت: زیرگذر راهجرد - سلفچگان از دیگر مطالبات مهم مردم آشتیان است که مطالعات آن انجام شده که امید است عملیات اجرایی آن به زودی آغاز شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز