معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی :

تامین ساختارهای ورزشی از مهمترین اولویت های استانداری است

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۴۰:۳۸
کد خبر: ۷۴۷۳۷۴
تامین ساختارهای ورزشی از مهمترین اولویت های استانداری است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ظرفیت سازی و تامین ساختارهای ورزشی از مهمترین اولویت های استانداری است اما در این رهگذر باید فرهنگ مشارکت خیران نیز در جامعه نهادینه شود.

به گزارش برنا از اراک ، «فتح الله حقیقی»در آیین بهره برداری از سالن تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک،افزود: همانطور که خیران در ساخت مسجد و مدرسه در استان مرکزی مشارکت دارند باید مشارکت جویی در بسط نشاط و تحرک جسمانی نیز در برنامه های آنان باشد.

وی، بهره برداری از خانه جوان اراک و خنداب را از مهمترین فعالیت های استانداری مرکزی در 10 ماه گذشته عنوان کرد و گفت: تا پایان امسال 9 شهرستان این استان از خانه جوان برخوردار می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: قانون جذب یک درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی استان از سال 1380 ابلاغ شده اما جنبه اجرایی نگرفته بود که و با دستور استاندار مرکزی زمینه جذب 100 درصدی این مهم در سال جاری فراهم شده است.

وی گفت: ساخت مجتمع های ورزشی در روستاهای استان مرکزی نیز در دستور کار قرار گرفته که موفقیت های چشمگیری در این بخش حاصل شده است.

حقیقی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی استان ظرفیت های ورزشی مناسبی دارند که تاکنون مورد استفاده کارکنان دستگاه مذکور قرار می گرفت و به زودی مدیریت این مکان های ورزشی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار می گیرد تا آحاد جامعه نیز بتوانند از این مکان های ورزشی استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز