جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

باب شهادت باز است و نیروهای مسلح در صف اول استاده‌اند

۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۸:۳۵
کد خبر: ۷۴۷۷۰۹
باب شهادت باز است و نیروهای مسلح در صف اول استاده‌اند
خانواده‌های ارتش در اجرای طرح‌های لبیک مطالبه‌گر باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه 25 طرح از طرح های لبیک مستقیماً با نیروی انسانی در ارتباط است، گفت: خانواده‌های ارتش از فرماندهان و مسئولین اجرای طرح‌های لبیک را مطالبه کنند.

 امیر سرتیپ نوذر نعمتی در مراسم تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به عید سعید غدیر خم و تاکید بر پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و فرمانده کل‌قوا، اظهار داشت: سلسله مراتب فرماندهی نیروی زمینی ارتش بر این باورند که اگر بتوان 10 تا 15 درصد فرامین فرمانده معظم کل‌قوا را در میدان عمل به اجرا در بیاورند، روزهای بهتری در انتظار خواهد بود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرامین مقام معظم رهبری را متناسب با شرایط فعلی جامعه دانست و افزود: در نیروی زمینی ارتش باید حرکت به گونه‌ای باشد که در کنار انجام وظایف ذاتی به دیگر دغدغه‌های رهبری همچون معیشت خانواده‌ها که در طرح‌های لبیک یا خامنه‌ای تهیه و تدوین شده، پرداخته شود.

امیرسرتیپ نعمتی تادامه داد: از میان 28 طرح لبیک 25 طرح مستقیماً با نیروی انسانی در ارتباط است و اعتقاد بر آن می‌باشد که نیروی انسانی می‌تواند منویات و فرامین مقام معظم رهبری را به بهترین شکل ممکن اجرایی کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: زمانی یک رزمنده در میدان رزم می‌تواند خود را نشان دهد و تمام توان خود را برای اجرای ماموریت به کار گیرد که خیال آن از پشت جبهه‌ها راحت باشد.

امیر سرتیپ نعمتی با تاکید بر اینکه کارکنان نیروهای مسلح همواره پا در رکاب هستند، افزود: با وجود آن که جنگ تحمیلی و دفاع تن به تن تمام شده اما نیروهای مسلح همچنان در ماموریت قرار دارند، باب شهادت باز است و نیروهای مسلح کشور در صف اول ایستاده‌اند.

او افزود: وجود همسران پا در رکاب و معتقد در مسیر خود، مردان و کارکنان قوی نیروهای مسلح را می‌سازد و آنها را از دغدغه‌های ریز و درشت دور نگه می‌دارند.

امیر سرتیپ نعمتی به وجود امنیت در مرز های کشور اشاره کرد و گفت: خانواده‌های ارتش باید از فرماندهان و مسئولین اجرای طرح‌های لبیک را مطالبه کنند و پیگیر روند اجرایی آن باشند.

 

نظر شما