هفته ششم لیگ برتر فوتبال لرستان ؛

از پیروزی پرسپولیس پلدختر در خانه تا سومین پیروزی بیران شهری ها

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۳:۱۶
کد خبر: ۷۴۷۹۳۱
از پیروزی پرسپولیس پلدختر در خانه تا سومین پیروزی بیران شهری ها
در اولین بازی از هفته ششم لیگ برتر فوتبال لرستان تیم پرسپولیس پلدختر برابر رهاورد خرم آباد به برتری برسید.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛در این بازی که در ورزشگاه شهید سرمالیان پلدختر برگزار شد پرسپولیس یکی از نمایندگان فوتبال پلدختر در لیگ برتر فوتبال لرستان با نتیجه سه بر دو رهاورد خرم آباد را شکست داد.

برای پرسپولیس در این دیدار مسعود میرباقری ،سعید کاییدی و مهدی محمودی گلزنی کردند. برای پرسپولیس در این دیدار ساسان جوادی ،علیرضا کاییدی ،رضا خوشناموند ،حسن عیدی پور ،احسان جودکی(عارف مرادی ) ،سجاد مرادی الوار (علی صادقی )،حسین پرورش ،مهدی محمودی ،سعید کاییدی ،حمید کاییدی(بهمن ناصری ) و مسعود میر باقری به میدان رفتند. 

قضاوت این دیدار را آیت صادقی با کمک های مرادی و محمدی بر عهده داشت .

در دیگر بازی این هفته نیز  المپیک دورود در بازی خارج از خانه در ورزشگاه شهید ارکیا الشتر موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم ایران شرق الشتر راشکست دهد. تیم المپیک دورود نیز با کسب این پیروزی با 9امتیاز در رده سوم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت .

 دو دیدار در الشتر و خرم آبادنیز برگزار شد که طی این دیدارها کشکان رود پلدختر صدر نشین رقابت ها با تساوی بدون گل برابر پارسه الشتر متوقف شد و از کسب سه امتیاز این دیدار ناکام ماند.

در ورزشگاه تختی خرم آباد نیز تیم بهمن بیران شهر برابر میزبان خود خرم کشت خرم آباد با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

در جدول رده بندی این رقابت ها کشکان رود پلدختر با 6بازی و 14امتیاز صدر نشین است و پرسپولیس دیگر تیم پلدختر با یک بازی کمتر و کسب 13امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

المپیک دورود و بهمن بیران  شهر دو تیم 9امتیازی جدول رده  بندی هستند که با تفاضل گل بهتر تیم دورودی در رده سوم قرار دارد و پس از آن نیز بهمن بیران شهر قرار گرفته است.

در قعر جدول نیز دو تیم ایران شرق الشتر با 2امتیاز و پرسپولیس ماهان الیگودرز با 4امتیاز قرار گرفته اند.


خبر: عباس دارایی

نظر شما