استاندار کرمانشاه:

موانع بهبود کسب و کار در ادارات باید زودتر برطرف شود

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۹:۰۷
کد خبر: ۷۴۸۰۲۸
موانع بهبود کسب و کار در ادارات باید زودتر برطرف شود
استاندار کرمانشاه گفت: بیشترین موانع بهبود فضای کسب و کار در حوزه اداری قرار دارد که باید برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ هوشنگ بازوند روز شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سرسرای تدبیر استاندار افزود: ️بیشترین موانع بهبود فضای کسب و کار در حوزه اداری قرار دارند و اگر بناست این شاخص بهبود یابد باید مجموعه های اداری و مدیران آن ها در زمینه کاهش این موانع وارد عرصه شوند.

وی با بیان‌ اینکه بخش خصوصی برای سرمایه گذاری توجه ویژه ای به شاخص های فضای کسب و کار دارد، گفت: استان در زمینه بهبود فضای کسب و کار به موفقیت های خوبی دست یافته و از رتبه 31به 28 ارتقاء جایگاه یافته است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: البته جایگاه فعلی نیز مطلوب نیست و باید برای بهبود آن تلاش کنیم و در زمینه موانع موجود در حوزه های مختلف روان سازی انجام دهیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: مدیریت ارشد استان موضوع اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک اولویت تحول آفرین برای توسعه استان در نظر گرفته است.

بازوند افزود: ️رهبر معظم انقلاب در نشست اخیر با هیات دولت به نکات راهبردی و بسیار راهگشایی پیرامون اقتصاد و توسعه کشور اشاره کردند.

وی عنوان ‌کرد: ️رهبر معظم انقلاب در این نشست اهمیت پیرامون بهبود فضای کسب و کار را مطرح کردند که خوشبختانه این رویکرد از ابتدا در دستور کار دولت قرار گرفته است.

او اظهار داشت: باز کردن میدان برای نقش آفرینی جوانان پرتلاش و فعالان حوزه کسب و کار از جمله مباحث مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که در کرمانشاه این رویکرد را به صورت جدی دنبال کرده ایم.

وی یادآور شد: مدیریت ارشد استان از ابتدای آغاز به کار این رهنمود را سرلوحه کار خویش قرار داده و یک تلاش شبانه روزی گسترده را برای توسعه استان در حوزه های مختلف آغاز کرده ایم که این روند با تمام‌ شتاب در حال تداوم است.

استاندار کرمانشاه افزود: ️بخش زیادی از بودجه کشور در ردیف های متفرقه و شناور قرار دارد که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاه ها باید در زمینه جذب این اعتبارات یک تلاش بی وقفه و شبانه روزی داشته باشند.

بازوند توضیح داد: وضعیت اقتصادی استان به گونه ای است که نیازمند یک رایزنی و پیگیری مداوم و پرحجم پیرامون جذب اعتبارات از ردیف های ملی و متفرقه هستیم.

وی گفت: بیش از هفت هزار میلیارد ریال اعتبارات زلزله داریم که باید سازمان مدیریت و برنامه ریزی هر چه سریعتر مبادله نامه ها را با ادارات رد و بدل کند.

استاندار‌ کرمانشاه همچنین به موضوع واگذاری پروژه های دستگاه های اجرایی به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان باید هرچه زودتر در این زمینه اقدام کنند‌.

بازوند تاکید کرد: بیش از 2 هزار مسکن مهر در استان داریم که هیچ متقاضی ندارند از این رو باید برای واگذاری این مسکن ها اقدام کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز