فرماندار خلخال:

موانع طرح های سرمایه گذاری خلخال برداشته شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۵:۰۳
کد خبر: ۷۴۸۰۶۱
موانع طرح های سرمایه گذاری خلخال برداشته شد
فرماندار خلخال گفت: موانع سر راه ده ها طرح بزرگ سرمایه گذاری در جریان سفر معاون استاندار اردبیل به این منطقه رفع و زمینه برای ادامه و تکمیل این طرح های اشتغال زا فراهم شد.

به گزارش برنا،احداث هتل پنج ستاره در تفرجگاه ازناو ، آبزی پروری و پرورش ماهیان خاویاری در منطقه خورش رستم ، واگذاری اراضی ملی تحت اختیار اداره امور اراضی جهاد کشاورزی استان به سرمایه گذار پل معلق و چند طرح بزرگ گردشگری از جمله طرح های اولویت دار این شهرستان است.
او اظهار داشت: در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع ، مشکل این طرح ها و نحوه ارائه تسهیلات بانکی بررسی و زمینه برای ادامه و تکمیل این طرح های نیمه کاره منطقه فراهم شد.
وی گفت: به دستور استاندار اردبیل در حال حاضر تسهیلات بانکی طرح احداث هتل پنج ستاره و مجموعه گردشگری ازناو سبز از 20 میلیارد ریال به 60 میلیارد ریال افزایش یافته و مشکل تهیه وثیقه برای دریافت این تسهیلات از سوی سرمایه گذار طرح با ارائه طرح پیشنهادی استاندار برطرف شده است.
بابایی اظهار داشت: طرح گردشگری تفرجگاه ازناو با زیربنای 10 هزار متر مربع و در 5 طبقه احداث می شود و تاکنون برای عملیات اجرایی 2 طبقه آن که شامل 3 هزار و 700 متر مربع زیر بنا می باشد، بیش از 20 میلیارد ریال توسط سرمایه گذار طرح هزینه شده است.
فرماندار خلخال افزود: با تامین اعتبار لازم از محل اعتبارات استانی زمینه برای ادامه و تکمیل طرح پرورش ماهیان خاویاری در منامن نیز که تاکنون برای اجرای زیرساخت های آن هشت میلیارد ریال از سوی منابع اعتباری دولتی هزینه شده، فراهم می شود.
او همچنین از طرح بوم گردی روستای گردشگری جلال آباد بخش شاهرود ، واگذاری اراضی ملی به سرمایه گذار طرح احداث پل معلق و طرح زیپ لاین ازناو ، آبرسانی به مجموعه های گردشگری تفرجگاه ازناو ، تامین آب مورد نیاز شهرک گلخانه های جهاد کشاورزی ، توسعه شهرک صنعتی شماره یک ، واگذاری شهرک صنعتی شماره 2 به سرمایه گذار بخش خصوصی و حل مشکل تسهیلات اعتباری تعاونی های تولید پوشاک انبوه از جمله طرح های مورد بررسی واقع شده در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری این شهرستان یاد کرد که تصمیم لازم برای تحقق خواسته سرمایه گذاران آنها از سوی اعضای جلسه اتخاذ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز