عضو شورای اسلامی شهر قوچان قول داد:

مردم تا پایان دوره پنجم شورای شهر قوچان تغییرات مثبتی را در سطح شهر احساس خواهند کرد

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۳:۳۶:۰۰
کد خبر: ۷۴۸۰۷۰
مردم تا پایان دوره پنجم شورای شهر قوچان تغییرات مثبتی را در سطح شهر احساس خواهند کرد
عضو شورای اسلامی شهر قوچان گفت: اگر می‌خواهیم قوچان پیشرفت کند باید تمام مردم قوچان در حد توان خود یک‌صدا برای قوچان کار کنند؛ خوشبختانه تغییراتی در قوچان در حال انجام است و قول می‌دهم با پیگیری‌های انجام‌شده تا پایان چهار سال دوره پنجم شورای شهر قوچان مردم تغییر مثبتی را در سطح شهر به معنای واقعی احساس کنند.

به گزارش برنا از قوچان؛ علی زیرک عضو شورای اسلامی شهر قوچان در جمع خبرنگاران بابیان اینکه بدون تعارف باید گفت که همه مردم این شهرستان می‌دانند که قوچان نسبت به جایگاه اصلی و واقعی خودش عقب افتاد، عنوان کرد: اینکه بخواهیم در این خصوص صرفاً افراد خاصی را مسئول و مقصر بدانیم کار درستی نیست بلکه تمامی شهروندان نسبت به شهر مسئول هستند.

زیرک بابیان این مطلب که افراد باید به همراه انتقادات خود نسبت به شهرستان، ایده‌ها و طرح‌های را نیز برای برون‌رفت از مشکلات ارائه دهند، تصریح کرد: یک شهروند قوچانی باید از خودش سؤال کند که آیا تابه‌حال برای شهرش دلسوزانه کارکرده است یا نه؟ اینکه این‌همه جوان نخبه و توانمند در قوچان داریم توقع می‌رود تا در کمیسیون‌های مختلف شورا حضور پیدا کنند و برای پیشرفت شهرستان ایده و راهکار بدهند.

عضو شورای اسلامی شهر قوچان بابیان اینکه شهروندان قوچان باید برای شورای شهر هدف تعریف کنند، گفت: اعضای شورای شهر به‌عنوان خادمین شهر در مجموعه مشغول به کار هستند اما این به این معنا نیست که ما خط و مرزی برای شورا تعریف کرده باشیم.

زیرک عنوان کرد: افرادی که مغرضانه نسبت به برخی مسائل واکنش نشان می‌دهند هدفشان تنها انرژی و انگیزه گرفتن است و تقاضا دارم با افرادی که مغرضانه نسبت به مسائل می‌پردازند برخورد لازم صورت گیرد.

زیرک بابیان اینکه شهروندان می‌توانند مقایسه‌ای نسبت به عملکرد یک‌ساله شورای شهر پنجم و شوراهای سابق را انجام دهند، تصریح کرد: تمامی ادوار گذشته نسبت به توان خود برای شهر تلاش کرده‌اند ولی توقع داریم شهروندان مقایسه‌ای در این خصوص انجام دهند.

وی ادامه داد: در برخی از شهرها حتی حقوق کارکنان شهرداری پرداخت نمی‌شود اما شهرداری قوچان باوجود تمام مشکلات خوشبختانه تأخیر در پرداخت حقوق نداشته‌ است.

عضو شورای اسلامی شهر قوچان در پایان بابیان این مطلب که بیشترین بودجه شورای شهر به شهرداری اختصاص‌یافته، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم قوچان پیشرفت کند باید تمام مردم قوچان در حد توان خود یک‌صدا برای قوچان کار کنند؛ خوشبختانه تغییراتی در قوچان در حال انجام است و قول می‌دهم با پیگیری‌های انجام‌شده تا پایان چهار سال دوره پنجم شورای شهر قوچان مردم تغییر مثبتی را در سطح شهر به معنای واقعی احساس کنند.

خبرنگار: سهیلا چترآبگون

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز