عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

برگزاری مسابقات ملی و بین المللی موجب رشد ورزش استان می شود

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۴:۲۵:۱۱
کد خبر: ۷۴۸۱۲۱
برگزاری مسابقات ملی و بین المللی موجب رشد ورزش استان می شود
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: استان مرکزی پتانسیل تبدیل شدن به قطب برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی را دارا است و بایستی از این ظرفیت به نحو مطلوب بهره گرفته شود.

به گزارش برنا از اراک ، سید مهدی مقدسی در حاشیه برگزاری چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام یادگار امام در اراک، اظهار داشت: به عنوان عضو فراکسیون ورزش مجلس از برگزاری مسابقات بین المللی و ملی در رشته های مختلف در استان مرکزی حمایت و در فراکسیون ورزش مجلس پیشرفت ورزش استان را دنبال می کنم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: برگزاری مسابقات در سطح ملی و بین المللی موجب رشد و ارتقای سطح ورزش استان و کسب تجربه برای ورزشکاران می شود که این کسب تجربه در آینده بسیار موثر و مفید است.
مقدسی بیان داشت: طی هفته اخیر در استان مرکزی دو رقابت ورزشی بین المللی شامل رقابت های شطرنج جام آفتاب در خمین و همچنین مسابقات کشتی آزاد نوجوانان یادگار امام در اراک برگزار شده و حمایت لازم را انجام خواهیم داد تا برگزاری مسابقات ورزشی ملی و بین المللی در استان استمرار داشته باشد.
عضو فراکسیون ورزش مجلس و نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تجربه برگزاری رخدادهای بزرگ ورزشی و استفاده از ظرفیت های صنایع بزرگ استان در حوزه ورزش، می‌تواند استان مرکزی را به قطب ورزش کشور برای برگزاری مسابقات بزرگ بین المللی تبدیل کند.
وی خاطرنشان ساخت: تخصیص ۲۷صدم درصد از درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به ورزش کشور با هدف حمایت و گسترش این بخش، یک حرکت رو به جلوی مطلوب به شمار می رود و تلاش داریم حمایت‌های لازم از ورزش در بودجه‌های سنواتی استان هم انجام شود.
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود گفت: با پیگیری هایی که در سطح وزارت ورزش و جوانان انجام گرفت، اعتبار پروژه های سالن ورزشی بانوان خنداب و سالن ورزشی روستای گوار به مبلغ ۴۰میلیارد ریال تامین شد و این دو سالن ورزشی که در منطقه کم‌ برخوردار و محروم نیز احداث شده اند، در هفته دولت به بهره برداری رسیدند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افتتاح اینگونه سالن های ورزشی در مناطق کم برخوردار و روستاها می تواند در توسعه و گسترش ورزش روستایی و همگانی بسیار مفید و موثر باشد

 

نظر شما