۱۶۰ واحد مسکن معلولان استان به بهره برداری رسید

۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۲:۳۷
کد خبر: ۷۴۸۵۰۰
۱۶۰ واحد مسکن معلولان استان به بهره برداری رسید
160 واحد مسکونی معلولان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور با حضور رئیس مرکز مشارکت های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کشور و استاندار خراسان جنوبی به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در این آیین گفت: از ابتدای نهضت مسکن در استان برای ساخت 2 هزار و 253 واحد مسکونی ویژه معلولان اقدام و هزار و 705 مورد تکمیل و تحویل توانخواهان شده است.

علی عرب نژاد افزود: از این تعداد 160 واحد آماده تحویل است که 132 واحد مسکونی شهری و 21 واحد متعلق به خانواده های 2 معلول در روستاها است.

وی با بیان اینکه هفت واحد ویژه خانواده های 2معلول در شهرهای استان واگذار می شود، اظهار داشت: کمک های بلاعوض برای ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی خانواده‌های دارای 2 معلول به بالا توسط بهزیستی، بنیاد مستضعفان، انجمن خیریه و بنیاد مسکن پرداخت شده است.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به گستردگی جامعه بهزیستی گفت: پیشگیری از معلولیت و آسیب های اجتماعی از مهمترین اهداف بهزیستی در ارتباط با جامعه هدف است.

دیروز به صورت همزمان یکهزار و 573 واحد مسکونی توسط سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور به معلولان و مددجویان بهزیستی واگذار شد که 160 واحد این منازل در خراسان جنوبی ساخته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز