نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی:

"منطقه ویژه اورامانات" در مجلس تصویب شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۳:۰۴
کد خبر: ۷۴۸۶۰۸
منطقه ویژه اورامانات در مجلس تصویب شد
امروز منطقه ویژه اقتصادی اورامانات در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهاب نادری نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های دو ساله برای تصویب منطقه ویژه اورامانات در مجلس گفت: سرانجام در نشست امروز یکشنبه 11 شهریور مجلس شورای اسلامی منطقه ویژه اقتصادی اورامانات به تصویب رسید.

او تصویب این منطقه ویژه را فرصتی برای رونق اشتغالزایی در منطقه اورامانات ذکر کرد و افزود: مناطق ویژه اگر به نحو مطلوبی مدیریت شوند، می‌توانند نقش بسزایی در رونق اشتغال و اقتصاد منطقه داشته باشند.

نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی از جانمایی زمین این منطقه خبر داد و گفت: برای راه‌اندازی منطقه ویژه اورامانات محل استراتژیکی مابین چهار شهرستان؛ پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث‌باباجانی در محدوده سه‌راهی بیاشوش تامین شده که زمین آن در شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه نیز مصوب شده است.

نادری وسعت این زمین را 250 هکتار اعلام کرد و گفت: تمام زیرساخت‌های لازم از جمله برق، آب و گاز این محل تامین شده و منتظر حضور بخش خصوصی برای راه‌اندازی این منطقه هستیم.

او افزود: بخش دولتی نمی‌تواند کار این منطقه را انجام دهد و قرار بر این بود شرکت شهرک‌های صنعتی متولی این منطقه شود، اما قبول نکردیم و منتظر حضور بخش خصوصی برای راه‌اندازی این منطقه هستیم.

نادری به درآمدزایی بالای مناطق ویژه اشاره کرد و گفت: قطعاً بخش خصوصی از حضور در این منطقه استقبال خواهد کرد و امیدواریم با حضور بخش خصوصی تا پایان امسال منطقه ویژه اورامانات کلنگ‌زنی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز