معاون رئیس جمهوری:

برخی به دنبال برهم زدن رونق گردشگری ایران هستند

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۱۷:۰۱
کد خبر: ۷۴۸۸۵۹
برخی به دنبال برهم زدن رونق گردشگری ایران هستند
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: برخی به دنبال برهم زدن رونق گردشگری کشور و ایجاد مانع برای حضور گردشگران در ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی اصغر مونسان در حاشیه مراسم افتتاح پانزدهمین نمایشگاه سراسری گردشگری و صنایع وابسته در مشهد طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: هر زمان با رشد حضور گردشگران در کشور روبرو شدیم شاهد تلاش های منفی علیه این روند بودیم.

وی اظهار داشت: مساله فساد اخلاقی برخی گردشگران از مصاحبه ای آغاز شد که از سوی منبع خبر تکذیب گردید که فایل صوتی مصاحبه نیز گویای عدم طرح چنین موضوعی بوده است.

وی گفت: متولیان گردشگری و استانداران اهتمام فراوان به این موضوعات دارند و اجازه نخواهیم داد چنین فضاهای منفی علیه گردشگری کشور ایجاد شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افزود: حرفهای منفی در باره زائران عراقی در ایران و نسبت به ایرانیان در عراق مطرح شده که نشان می دهد عده ای به دنبال بر هم زدن روابط و رونق گردشگری کشور هستند.

وی با بیان اینکه مشخصات ویژه ای برای شهرهای گردشگری به شهرداران اعلام شده است، اظهار داشت: هر شهری که مشخصات اعلام شده را داشته باشد گواهینامه شهر گردشگری دریافت می کند و امید است شهر مشهد در این زمینه الگو باشد.

وی با اشاره به رشد 38 درصدی گردشگری در کشور گفت: ترکیب حضور گردشگران در ایران طی چند ماه اخیر تغییراتی داشته که در آینده نزدیک دوباره احساسات منفی ایجاد شده در اروپایی ها بر طرف خواهد شد.

مونسان افزود: بسته سفر به ایران با تحولات ارزی اخیر ارزان شده و افزایش 2 برابری ورودی گردشگران به مشهد جای بسی خرسندی است.

پانزدهمین نمایشگاه سراسری گردشگری و صنایع وابسته پس از 10 سال از آخرین دوره برگزاری آن همزمان با نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران امروز در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز