ایجاد ۵۵۰۰ شغل در بخش کشاورزی در استان

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۸:۵۸
کد خبر: ۷۴۸۹۴۸
ایجاد ۵۵۰۰ شغل در بخش کشاورزی در استان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که در سه سال گذشته 5500 اشتغال مستقیم در بخش کشاورزی داشتیم، گفت: رشد سهم اشتغال در بخش کشاورزی از 15 به 22 درصد رسیده که این امر نتیجه توجه برنامه‌ریزان و سازمان برنامه‌‍ریزی بوده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ «ذبیح‌الله غریب»  در آیین معارفه رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان،  گفت : هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و جهاد کشاورزی، اتفاقات خاصی را در بخش کشاورزی استان رقم زده است.

وی افزود: بخش کشاورزی به‌علت توجه دولت تدبیر و امید در استان در سال 95 و 96 بیش از 250 درصد رشد در اعتبارات تخصیص و مصوب داشته است.

غریب تصریح کرد: توجه به سرمایه‌گذاری و ورود به بخش خصوصی در بخش کشاورزی استان با حمایت زیرساختی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی در طول یک‌سال بیش از 573 مورد تسهیلات برای بنگاه‌های تولیدی استان با اعتبار بیش از 100 میلیارد تومان پرداخت شده که این میزان در بخش‌های صنایع تبدیلی عدد بسیار بالاتری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تاکید کرد: در سه سال گذشته بیش از 625 پروژه با اعتباری بالغ بر 391 میلییارد تومان در بخش کشاورزی به بهره‌برداری رسیده است.

غریب با بیان اینکه در سه سال گذشته 5500 اشتغال مستقیم در بخش کشاورزی داشتیم، گفت: رشد سهم اشتغال در بخش کشاورزی از 15 به 22 درصد رسیده و این امر نتیجه توجه برنامه‌ریزان و سازمان برنامه‌‍ریزی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 30 درصد توسعه آبیاری نوین و پروژه‌های آبی که مورد توجه دولت بودند در سه سال گذشته صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز