تالار گل‌نرگس میزبان کارکنان ایثارگر یگان‌های نزاجا مستقر در کرمانشاه بود

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۴:۴۸
کد خبر: ۷۴۹۰۰۹
تالار گل‌نرگس  میزبان کارکنان ایثارگر یگان‌های نزاجا مستقر در کرمانشاه بود
مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر یگان‌های نزاجا مستقر در کرمانشاه(برابر طرح‌های فرهنگی لبیک یا امام خامنه‌ای 5 ومصابیح) به همت قرارگاه غرب ارتش در تالار گل‌نرگس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شامگاه یازدهم شهریور ماه با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش و دیگر فرماندهان منطقه غرب، مسؤولین، کارکنان وخانواده‌های کارکنان ارتش در کرمانشاه، مراسم تقدیر از کارکنان ایثارگر یگان‌های نزاجا برگزار شد.

photo_۲۰۱۸-۰۹-۰۲_۲۲-۳۳-۲۷

امیر جواد مولایی جانشین قرارگاه منطقه غرب ارتش در این مراسم اظهارداشت: خانواده‌های نظامی در سطح ارتش و جامعه از کم توقع‌ترین افراد جامعه هستند.

او افزود: خانواده های نظامی سالمترین وپرکارترین افراد از جهت اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی شناخته شده‌اند و جا دارد از همسران این عزیزان تشکر کنیم.

جانشین قرارگاه منطقه غرب ارتش گفت: اقدامات خوبی در سطح قرارگاه منطقه غرب ارتش انجام شده که یکی از آن اقدامات همین دورهمی‌های نمونه‌ها و تقدیر از آنان است.

 امیر مولایی ادامه داد: فروشگاهی برای رفاه بیشتر خانواده‌های ارتشی در کرمانشاه دائر شده، که کلیه لوازم زندگی را بدون بهره در اختیار خانواده‌های نظامی قرار دهد.

او افزود: برای همسران کارکنان که علاقمند خیاطی می‌باشند، کارگاه و تعدادی چرخ خیاطی تهیه شده که در اختیارشان قرار می گیرد.

امیر مولایی از دیگر اقدامات قرارگاه منطقه غرب ارتش به کارگاه کیف و کفش در کرمانشاه اشاره کرد که در صورت دائر شدن میتواند تعداد زیادی از فرزندان کارکنان را جذب کار کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز