رئیس هیئت ژیمناستیک استان مرکزی:

اراک میزبان لیگ قهرمانی ژیمناستیک کشور

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۱:۴۳
کد خبر: ۷۴۹۳۰۹
اراک میزبان لیگ  قهرمانی ژیمناستیک کشور
رئیس هیئت ژیمناستیک استان مرکزی گفت: مسابقات لیگ قهرمانی ژیمناستیک کشور ۱۴ و ۱۵ شهریور به میزبانی اراک برگزار می‌شود.

به گزارش برنا از اراک، مسعود مرشدی اظهار داشت: برگزاری این گونه مسابقات زمینه مناسب به منظور محک ورزشکاران را فراهم می‌کند و سبب ایجاد آمادگی می‌شود تا در طول سال یک یا دو مرتبه میزبان مسابقات ژیمناستیک در رشته‌های مختلف باشیم.

وی افزود: مسابقات لیگ قهرمانی برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود که بعد از این مسابقات تیم‌ها گروه‌بندی و در دسته یک و لیگ برتر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان مرکزی تصریح کرد: برای سال‌های آینده مسابقات امتیازبندی می‌شوند و استان‌هایی که استعداد و رتبه بهتری دارند در لیگ برتر شرکت می‌کنند که این موضوع یک اتفاق جدید را در ژیمناستیک کشور رقم می‌زند.

مرشدی بیان کرد: در این سری از مسابقات 120 ورزشکار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با بیش از 17 تیم از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و همچنین هفت رده سنی بزرگسالان و 12 تیم در رده سنی جوانان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در این مسابقات تعداد تیم‌های جوانان از بزرگسالان بیشتر شده که نشان می‌دهد استقبال ورزشکاران جوان در این دوره افزایش پیدا کرده است.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان مرکزی عنوان کرد: بیش از دو هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح استان در حال حاضر در این رشته فعالیت دارند و هیئت ژیمناستیک استان به دنبال این موضوع است که ژیمناستیک را به عنوان محور توسعه تمام ورزش‌ها گسترش دهد.

مرشدی خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ قهرمانی ژیمناستیک کشور در روزهای 14 و 15 شهریور ماه در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: به دنبال برگزار کردن این گونه مسابقات در کشور امتیازات خوبی برای ورزشکاران استان رقم می‌خورد، این مسابقات سبب تغییر دیدگاه ورزشکاران ما به خودشان و سطحی که در آن فعالیت دارند می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز