گرمای ۴۰ درجه، دوباره باز می گردد

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۲:۳۵
کد خبر: ۷۴۹۳۲۵
گرمای ۴۰ درجه، دوباره باز می گردد
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد از بازگشت گرما به این استان در روزهای پایانی هفته و تداوم آن تا اواسط هفته آینده خبر داد که بعضا تا 40 درجه هم خواهد رسید.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ 'محمد رضا شیرغلامی' با بیان اینکه از اواخر هفته گذشته روند کاهش دما در استان آغاز شده بود افزود: دمای بیشینه شهر یزد در این مدت 6 درجه کاهش یافت و از 39 درجه پنجشنبه هفته گذشته به 33 درجه در روز یکشنبه هفته جاری رسید.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود امروز و فردا چهارشنبه، اندکی با افزایش دما روبرو شویم اما به مرور در روز های آتی بر اوج گرم افزوده خواهد شد.

شیرغلامی با اشاره به اینکه بازگشت گرما بعلت حاکمیت پر ارتفاع جنب حاره و جنوبی شدن جریانات است، ادامه داد: پیش بینی می شود امروز و در ساعات بعد از ظهر و شب، شاهد افزایش ابر باشیم اما فردا آسمان استان صاف خواهد بود و تا روزهای باقی مانده هفته جاری پدیده جوی خاصی را نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته دمای شهر یزد بین 20 تا 34 درجه در نوسان بوده و پیش بینی می شود در گرمترین ساعت امروز و فردا دمای هوای شهر یزد به 35 و روزهای پنجشنبه به 37 درجه و در خنک ترین ساعات 2 شب آینده به ترتیب به 22 و 21 درجه برسد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد، گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته را بافق با دمای 36 درجه و خنک ترین نقطه سبزدشت با دمای 9 درجه اعلام کرد.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز