رئیس ورزش وجوانان ازنا:

با هرگونه هنجارشکنی و بی قانونی در باشگاه ها مقابله خواهیم کرد

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۰:۴۲
کد خبر: ۷۴۹۳۲۷
با هرگونه هنجارشکنی و بی قانونی در باشگاه ها مقابله خواهیم کرد
مجتبی نوری گفت:در ارزیابی های مختلف توانسته ایم رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دهیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛نوری در نشست با اصحاب رسانه ،اظهار کرد: شهرستان ازنا بسته به جذب ورزشکار سازمان یافته در سطح استان اول است وهمچنین در ارزیابی های مختلف نیز توانسته ایم رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دهیم.

او افزود: همه تلاش خود را در این مدت گذاشته ایم تا بتوانیم تجهیزات ورزشی مناسبی را برای باشگاهای سطح شهرستان بخصوص در بخش ورزش روستایی تهیه کنیم .

  نوری با تقدیر از زحمات  کیانپور نماینده مردم دورود وازنا در مجلس شورای اسلامی، یادآورشد:  با رایزنی های انجام شده توانستیم اعتبارات قابل ملاحظه ای به بخش تربیت بدنی شهرستان تخصیص دهیم .

او با اشاره به حاشیه سازی اخیر که برای اداره ورزش وجوانان شد خاطر نشان کرد : طبق قانون هر دوماه یکبار با حضور نمایندگان اماکن ، مرکز بهداشت، و اداره ورزش و جوانان نظارت و بازرسی ازباشگاه های سطح شهرستان در جهت حفظ امنیت، بهداشت و سلامت مکان‌های ورزشی صورت میگیرد.

ریس ورزش وجوانان ازنا با با بیان اینکه به طور جد پیگیر این موضوع هستیم ،تاکید کرد:  ما با هرگونه هنجارشکنی و بی قانونی در باشگاه ها مقابله خواهیم کرد.

نوری با تاکید بر اینکه در صدد هستیم  مشکلات پیش رو را با همکاری همه جانبه مسئولین مرتفع سازیم ، ادامه داد: تلاش ما ارتقاع سطح ورزش در شهرستان می باشد و سعی ما بر این است که کارها در پروسه قانونی خودش پیش برود.

او گفت: به جز دو باشگاه که آن هم ۹۰ درصد کارشان انجام شده همه باشگاهای فعال سطح شهر دارای مجوز می باشند.

به گفته نوری بحث آموزش و ایجاد رشته‌های ورزشی متعدد و جدید به خصوص در بخش بانوان زیر نظر مربیان کاردان و کارآزموده فعال است و در  تلاش هستیم با نو آوری و  معرفی رشته های جدید ورزشی سطح ورزش را در این شهرستان به روز نگه داریم.

 

 

نظر شما