رئیس پلیس راهور لرستان،خبرداد :

کاهش ۴۴ درصدی متوفیان حوادث رانندگی در لرستان

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۵:۵۸
کد خبر: ۷۴۹۳۴۳
کاهش ۴۴ درصدی متوفیان حوادث رانندگی در لرستان
سرهنگ" منوچهرمرادی" ازکاهش 44 درصدی متوفیان حوادث رانندگی در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛سرهنگ مرادی در جمع خبرنگاران  گفت : بر اساس آمار پزشکی قانونی در 5 ماهه اول سال 97 تعداد فوت شدگان حوادث رانندگی در معابر درون شهری 44 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است .

او با بیان این که بر اساس آمار پزشکی قانونی در 5 ماهه اول سال 97 تعداد فوت شدگان حوادث رانندگی در معابر درون شهری 44 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است گفت : تلاش می شود با اجرای طرح های ترافیکی و برخورد با رانندگان متخلف این روند ادامه یابد .

سرهنگ مرادی  افزود : بیشترین فراوانی تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری مربوط به تصادف عابران پیاده می باشد و بیش از 60 درصد از فوت شدگان حوادث رانندگی در معابر درون شهری استان مربوط به این قشر از کاربران ترافیک می باشد که نیاز است ارگان ها و سازمان های مرتبط با ترافیک از جمله شهرداری ها در راستای کاهش حوادث و ایمن سازی معابر بیش از گذشته تلاش کنند .

رئیس پلیس راهور استان گفت : تصادفات موتورسواران نیز در مرتبه بعدی آمار حوادث رانندگی درون شهری قرار دارد و پلیس راهور استان جهت کاهش این آمار برنامه های فرهنگی را در کنار دیگر اقدامات خود به منظور تشویق موتورسواران به استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قانون و مقررات اجرا که از جمله این برنامه ها برگزاری رزمایش موتور سواران قانونمند به همراه اهداء کلاه ایمنی رایگان در مرکز استان می باشد .

او خاطر نشان کرد : در این مراسم تعداد یکصد عدد کلاه ایمنی به موتور سواران اهدا و این رزمایش تاکنون در چند شهر دیگر استان برگزار که در نظر است تا هفته ناجا در تمامی شهرهای استان اجرا شود .

سرهنگ مرادی در پایان گفت : در این رزمایش ها در مجموع تعداد 500 عدد کلاه ایمنی به موتورسواران استان اهدا می شود .

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز