خادمی ،مطرح کرد:

آموزش و پرورش سنگین‌ترین وزارتخانه است/حافظی باعث تقدیم سرمایه‌های تحصیل کرده به جامعه شده است

۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۱:۱۰
کد خبر: ۷۵۰۱۸۹
آموزش و پرورش سنگین‌ترین وزارتخانه است/حافظی  باعث تقدیم سرمایه‌های تحصیل کرده به جامعه شده است
استاندار لرستان گفت: حافظی تمام نهادهای نظام را با مرکز خیرین مدرسه‌ساز درگیر کرده که این اقدام بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ خادمی در همایش نکوداشت خدمات فرهنگی و عمرانی دکتر محمدرضا حافظی که با حضور وزیر آموزش و پرورش در دبیرستان امام خمینی(ره) بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش به لحاظ وظیفه، مهمترین و به خاطر ساختار و شکل سنگین‌ترین وزارتخانه است.

او بروجرد را شهر فرزانگان، حکما و فضلا توصیف کرد  و افزود: همچنین یک شهر تاریخی، فرهنگی و با سوابق روشن بوده که انسان‌های بزرگی را پرورش داده است.

خادمی تصریح کرد: بروجرد یکی از شهرهای مستعد کشور است که توانایی رقابت با دیگر مناطق را دارد.

او با بیان اینکه امروز نکوداشت مرد بزرگی به نام محمد حافظی است،خاطر نشان کرد: کسانی که در وزارت آموزش و پرورش مشغول به کار هستند با نام وی آشنایی دارند و شاهد خدمات ارزنده‌ این بزرگ‌مرد بوده‌اند.

خادمی با اشاره به اینکه امروز هم شاهد یکی از خدمات بزرگ وی برای این شهر هستیم، گفت: گفتن خدمات ایشان به عنوان فردی خیر تا کارهایی که انجام داده متفاوت است.

او بیان کرد: ایشان قبل از انقلاب نیز خدمات بزرگی برای این شهر داشته و بعدها در مناطق مختلف محروم کشور نیز اقدامات ارزنده‌ای در حوزه ساخت مدارس در قامت خیرین مدرسه‌ساز انجام داده است.

به گفته  خادمی نهادسازی جنبه دیگر اقدامات این خیر مدرسه‌سازو از کارهای بزرگ و مهم برای توسعه است.

او  گفت: نهاد  سلسله‌ای از قواعد یا تاسیس‌هایی است  که شناخت نیازها را آسان‌تر می‌کند واصولا شرط توسعه نهادسازی بوده و کار بزرگ وی در تاسیس نهاد خیرین مدرسه‌ساز است.

خادمی عنوان  کرد: این نهاد جریانی را در کشور ایجاد کرده که باعث راهنمایی خیرین برای انجام هدف خود شده است و اینکه چگونه می‌توانند سرمایه خود را در انجام کارهای خداپسندانه صرف کنند.

او  آقای حافظی را واسطه خیر دانست و افزود: وی باعث ایجاد جریان خیر به سمت بزرگ‌ترین نیازهای مردم یعنی آموزش شده و در مناطق مختلف کشور اقدام به کارهای ارزشمندی کرده است.

خادمی  با بیان اینکه وی باعث تقدیم سرمایه‌های تحصیل کرده به جامعه شده است،تاکیدکرد: حافظی تمام نهادهای نظام را با مرکز خیرین مدرسه‌ساز درگیر کرده که این اقدام بزرگی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز