نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

کارگزاران کشور اقدامات جهادی را سرلوحه قرار دهند

۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۴:۳۵
کد خبر: ۷۵۰۶۲۰
کارگزاران کشور اقدامات  جهادی را سرلوحه قرار دهند
نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی گفت: کشور در شرایط خاصی است و تمامی کارگزاران نظام باید اقدامات جهادی و انقلابی را برای رسیدن به نتایج مطلوب سرلوحه امور قرار دهند.

به گزارش برنا از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه در مصلی بیت المقدس اراک، افزود: مسئولیت ها باید به دست افراد باکفایت، امین، جوان و آگاه به مسائل سپرده شود و مدیران ناکارآمد کنار زده شوند.
وی اظهار داشت: سیاست زدگی و جناح بازی آفتی جدی است که باید با آن مقابله شود تا کشتی انقلاب اسلامی از گذرگاه سخت عبور کرده و به ساحل امن برسد.
امام جمعه اراک گفت: دوران برخوردهای سلیقه ای به سرآمده و می طلبد که در سایه برنامه و تعهد عمل شود.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: حلقه مدیریتی کشور نیازمند افرادی است که دغدغه آنان خون شهدا، انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی و اعتلای ایران اسلامی باشد و جز توسعه و پیشرفت کشور به چیز دیگری نیندیشد.
وی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از ارکان مهم حاکمیتی است که باید محور وحدت ، قانون گرایی، اخلاق و امیدآفرینی باشد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امید می رود دستگاه های اجرایی، قضایی و قانونگذار مسائل کشور را به بهترین شکل مدیریت کنند و رهنمودهای رهبری را سرلوحه قرار دهند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: دشمنان نظام اسلامی جنگ روانی گسترده ای را پیش گرفته اند که نباید در میدان دشمنان بازی کرد و می طلبد در سایه هوشیاری توطئه آنان را نقش برآب کرد.
وی اظهار داشت: اگرچه برخی نابسامانی های اقتصادی کشور را رنج می دهد اما مسیر و جریان انقلاب اسلامی قدرتمند و باعزت به پیش می رود و باید با حفظ وحدت از 2 قطبی شدن جامعه جلوگیری کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز