رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی:

تعهدات سفر دولت به بیمارستان ولیعصر(عج) اراک کامل شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۷:۵۱
کد خبر: ۷۵۰۶۲۴
تعهدات سفر دولت به بیمارستان ولیعصر(عج) اراک کامل شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: تعهدات سفر آبان ماه 95 هیات دولت به این استان در خصوص بیمارستان ولیعصر (عج) اراک با اختصاص کامل اعتبارات در سال جاری کامل شده است.

به گزارش برنا از اراک، «رقیه یادگاری» افزود: بیمارستان ولیعصر (عج) اراک از طرح های مهم ملی و بزرگترین طرح عمرانی وزارت بهداشت و درمان در شرایط کنونی محسوب می شود.
وی بیان کرد: اعتبار پیش بینی شده امسال این طرح 270 میلیارد ریال است که تمامی آن تخصیص یافته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی ادامه داد: تعهدات سفر دولت به این بیمارستان 800 میلیارد ریال بود که این رقم با اختصاص 180 میلیارد ریال از محل توازن ملی استان مرکزی تکمیل می شود.
یادگاری اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی این طرح ملی حدود 67 درصد است که اتمام آن یکهزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و مقرر شده دانشگاه علوم پزشکی از تسهیلات بانکی و سایر منابع برای تامین این رقم استفاده کند.
مطالعات و عملیات اجرایی بیمارستان ولیعصر (عج)اراک به عنوان مرکز مادر تخصصی، درمانی و اورژانس از سال 87 آغاز شده که در زمان دولت قبل با وقفه طولانی در ساخت مواجه بود.
بیمارستان ولیعصر (عج) اراک از بزرگترین طرح های عمرانی و درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح کشور است که 600 تخت قابلیت توسعه دارد.
بیمارستان ولیعصر (عج) اراک در سه بلوک A،B و C در حال ساخت است، که پیش بینی شده بلوک A در فاز اول و 2 بلوک دیگر نیز در فازهای بعدی افتتاح و به چرخه ارایه خدمات درمانی بپیوندد.
16 واحد بیمارستانی استان مرکزی با مدیریت دولتی، سه بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی و سه بیمارستان خصوصی در اراک و ساوه ارائه خدمت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز