هفته هفتم لیگ برتر فوتبال لرستان؛

از توقف پرسپولیس "پلدختر" در"دورود" تاپیروزی دو تیم "خرم آبادی"

۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۵۰۷۴۶
از توقف پرسپولیس پلدختر دردورود تاپیروزی دو تیم خرم آبادی
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال لرستان با برگزاری چهار بازی در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ در اولین بازی این هفته عصر پنجشنبه تیم کشکان رود پلدختر در خانه برابر خرم کشت خرم آباد با نتیجه 2 بر 1شکست خورد .

کشکان رود که با 14امتیاز در رده اول جدول رده بندی این رقابت ها قرار داشت نتوانست از امتیاز میزبانی بهره بگیرد و با ارائه یک بازی پر اشتباه نتیجه را به میهمان خرم آبادی خود واگذار کرد .

در بازی دیگر روز پنجشنبه تیم رهاورد خرم آباد در حالی که تا دقیقه 85با نتیجه یک بر صفر از میهمان خود پرسپولیس ماهان الیگودرز شکست خورده بود بازی باخته را با دو گل به سود خود تغییر داد . عصر جمعه نیز دو بازی برگزار شد که در بیران شهر تیم بهمن این شهر نتوانست از امتیاز میزبانی بهره گیرد و با نتیجه دو بر یک برابر میهمان خود ایران شرق الشتر شکست خورد. بیران شهری ها با پیروزی در این دیدار می توانستند به رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر لرستان صعود کنند.

در ورزشگاه تختی دوورد نیز المپیک دورود برابر پرسپولیس پلدختر کاری از پیش نبرد و بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.المپیک دورود با پیروزی در این دیدار می توانست در دو بازی مانده به پایان نیم فصل اختلاف امتیاز خود را با صدر جدول به دو امتیاز برساند که در این راه کاری از پیش نبرد و همچنان در کورس برای قهرمان بعد از تیم های پلدختری قرار گرفته است.

در جدول رده بندی کشکان رود پلدختر با 7بازی و 14امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم همشهری در صدر قرار دارد . تیم پرسپولیس پلدختر با 6بازی و 14امتیاز در رده دوم قرار گرفته و المپیک دورود نیز با 10امتیاز در رده سوم جدول جای گرفته است.

تیم های بهمن بیران شهر و خرم کشت خرم آباد با 9امتیاز ،رهاورد با 7امتیاز ،پارسه الشتر 5امتیاز ،ایران شرق الشتر 5امتیاز و پرسپولیس الیگودرز 4امتیاز در رده های بعدی جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر لرستان در پایان هفته هفتم قرار گرفته اند.

خبر: عباس دارایی

 

نظر شما