مدیر ارتباطات شهرداری اردبیل خبر داد

طرح پاکبانان محرم در اردبیل اجرا می شود

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۲:۴۶:۲۴
کد خبر: ۷۵۱۰۸۸
طرح پاکبانان محرم در اردبیل اجرا می شود
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی برای چهارمین سال متوالی طرح پاکبانان محرم در اردبیل اجرا می شود.

به گزارش برنا،مجتبی لاله تصریح کرد: طرح پاکبانان محرم یک طرح اجتماعی و فرهنگی است که طی سه سال گذشته به همت شهرداری اردبیل و تلاش  اعضا انجمن دیده بان طبیعت اردبیل در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر اردبیل برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام فرهنگی در راستای پاکسازی مسیر عزادارن حسینی، حرکتی ارزشمند و قابل تقدیر است، گفت: شهر اردبیل اولین شهر در کشور  است که این طرح در آن اجرا شده  و الگویی برای سایر شهرها مطرح است.

مدیر ارتباطات شهرداری اردبیل به مشارکت وسیع سازمانهای مردم نهاد و جوانان تشکلهای غیر دولتی در برگزاری تمامی مراسمات شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: شهرداری اردبیل طی سالیان گذشته در بهره گیری از توان و ظرفیت سمن ها توانسته است موفق عمل کند.

لاله از فضا سازی مناسبتی شهر با نصب پرچم ویژه ماه محرم خبر داد و افزود: المان هایی ویژه ای نیز در  خصوص ماه محرم  طراحی شده که در شهر نصب می شود تا فضای شهر حال و هوای حسینی داشته باشد.

مدیر ارتباطات شهرداری اردبیل همچنان به برپایی ایستگاههای صلواتی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه شهرداری اردبیل برای برگزار کردن عزاداری شایسته در شهر است چرا که اردبیل پایتخت حسینت در ایام تاسوعا و عاشورا، علاوه بر شهروندان میزبان میهمانان ویژه ای از اقصی نقاط کشور خواهد شد.

وی به آماده سازی فضای لازم برای  اجتماع عظیم عزاداران حسینی در میدان عالی قاپو اشاره کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده امسال نیز دارالارشاد اردبیل، مکتب ایثار و ایمان و شهادت، به یاد شهدای کربلا عزاداری کرده و بار دیگر با خلق حماسه‌ای معنوی ارادت خود را به اهل بیت (ع) ثابت خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز