صدور مجوز برای جانمایی ۴۰ عدد تابلوی تبلیغاتی در کرج

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۵۰:۰۱
کد خبر: ۷۵۱۱۲۳
صدور مجوز برای جانمایی ۴۰ عدد تابلوی تبلیغاتی در کرج
در هشتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، لایحه صدور مجوز استقرار و نصب 40 عدد تابلو تبلیغاتی در شهر کرج با اکثریت آرا به تصویب رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا؛ بدنبال لایحه ارسالی به شورای اسلامی شهر کرج مبنی بر درخواست شرکت تعاونی عصر نوین صالحین پایدار البرز و صدور مجوز استقرار و نصب 40 عدد تابلو تبلیغاتی در راستای آگاه سازی و انجام امور فرهنگی در زمینه اعتلای اقتصاد مقاومتی و فرهنگسازی عمومی در این خصوص، با اکثریت آرا مصوب شد.

 عضو شورای اسلامی شهر کرج در حین مطرح شدن لایحه یاد شده به قرار داد پنج ساله سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با یکی از شرکت های بخش خصوصی مبنی بر اجاره 48 تابلو تبلیغاتی اشاره کرد و افزود: طبق قرار داد این شرکت موظف به پرداخت ماهانه یک میلیون و 200 هزار تومان است که این در حالی است که این شرکت برای اجاره تابلوها ماهانه بیش از پنج میلیون دریافت می کند.

حسین محمدی اضافه کرد: با توجه به ضرورت درآمدزایی در شهرداری و وضع اقتصاد موجود 9 ماه گذشته خواستار پیگیری این موضوع شدیم اما متاسفانه این مهم انجام نشد.

وی یادآور شد: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج نسبت به پیگیری این موضوع اقدامات لازم را انجام دهد.

 دیگر عضو شورای اشلامی شهر کرج نیز خواستار ارایه گزارشی مبنی بر تعداد تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر شد و گفت: در این آمار ارایه شود که چند تابلو در اخیتار ارگان های دیگر قرار دارد.

احد رسولی با اشاره به اینکه در سطح شهر کرج آلودگی های بصری زیادی داریم، اظهار امیدواری کرد: برنامه مشخصی برای زدودن آلودگی های دیداری شهر تبیین شده باشد چرا که آرامش روانی شهر در گرو زیبایی های بصری است.
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز