استخدام نیرو در اختیار وزارت بهداشت نیست

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۷:۴۱:۲۶
کد خبر: ۷۵۱۳۰۲
استخدام نیرو در اختیار وزارت بهداشت نیست
وزیربهداشت در آیین افتتاح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد گفت: با تفویض اختیارات صورت گرفته توسط دوست، وزارت بهداشت نمی تواند نیروی جدیدی در حوزه بهداشت و سلامت استخدام یا جذب کند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در آیین افتتاح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد گفت: خوشحالم دوباره در جمع مردم مهاباد هستم و شاهد رشد شاخص سلامت در این شهرستان هستیم.

وی اظهار کرد: نگاه عدالت محور دولت برای همه نقاط کشور بوده که رساندن پروژه‌های طرح تحول سلامت به همه نقاط کشور در این راستاست.

وی ادامه داد: با شروع تحریم ها توسط مسئولین ضدایرانی دولت آمریکا فشار زیادی به دولت و کشور وارد شد با این حال تمام تلاش دولت و مسئولین بهبود اوضاع و پیشرفت و توسعه بوده و مردم صلح طلب ایران نیز به خوبی به آن واقفند.

وزیر بهداشت افزود: تمام فکر و ذکر دولت خدمت به مردم است زیرا این اتفاق بالاترین کارهاست.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: تمام تلاش من جبران نقیصه‌ها و عقب ماندگی هاست با این حال هرگز دنبال وعده دادن نیستم که شاید قادر به انجام تعهدمان نباشیم.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: استاندار آذربایجان‌غربی و رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان به عنوان نمایندگان دولت تمام تلاششان بهبود اوضاع و شاخص های سلامت در تمام نقاط استان بالاخص مهاباد است و بر این واقفند که مهاباد به یکی از قطب های بهداشت و حوزه سلامت غرب کشور تبدیل شود.

وزیر بهداشت افزود: بابت کمبود نیرو، با توجه به تفویض اختیارات به دستگاه‌های دیگر، وزارت بهداشت نمی تواند نیروهای حوزه بهداشت و سلامت را استخدام کند و استخدام این نیروها نیز از درآمدهای بیمارستان‌هاست ضمن اینکه بیمه‌ها به عنوان بخش مهمی از هزینه‌های پرداختی به بیمارستان‌ها تاخیرهای زیادی داشته و شاهد ایجاد مشکلات زیادی در این حوزه باشیم.

وی ادامه داد: ظرف قانون بیمه باید ظرف 15 روز 60 درصد مبلغ را پرداخت و تا 3 ماه کل مبلغ را تسویه کند ولی شاهد هستیم چنین اتفاقی رخ نمی دهد.

وزیر بهداشت در خاتمه اظهار کرد: با افتتاح این کلینیک، کلنگ زنی بیمارستان جنرال و تعیین تکلیف مرکز آموزش عالی سلامت، شاهد رشد شهرستان مهاباد از نظر شاخص های سلامت باشیم ضمن اینکه باید قدم‌های محکمی برای بهتر شدن اوضاع برداریم.

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد در 3 بخش کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی، مرکز غربالگری سرطان و بخش اورژانس با اعتبار بالغ بر 93 میلیارد ریال و در زیربنای 5000 مترمربع احداث شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز