اجرای طرح مرز به مرز برای زائران خارجی مشهد

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۳:۲۱
کد خبر: ۷۵۱۴۱۸
اجرای طرح مرز به مرز برای زائران خارجی مشهد
سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: طرح مرز به مرز برای زائران خارجی مشهد مقدس اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید جواد حسینی در دیدار با نماینده ی حضرت علامه سید ساجد نقوی رهبر شیعیان پاکستان و تعدادی از روحانیون و علمای این کشور افزود: اهتمام مدیریت عالی استان زمینه سازی برای تسهیل سفر به مشهد مقدس برای زائران داخلی و خارجی است.

وی اظهار داشت: راهبرد اصلی ما در این حوزه، فراهم آوردن امکان زیارت آسان، عاشقانه و عارفانه برای تمامی زائران و مشتاقان اهل بیت (ع) است. 

 سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به زائران، برنامه های ویژه ای در بخش های صدور ویزا، بهداشت و درمان، حمل و نقل، اسکان و ... در حال اجراست.

حسینی با بیان این که در این میان موضوعات زائران خارجی با دقت و حساسیت بالاتری دنبال می شود؛ خاطر نشان کرد: با توجه به وجود 50 میلیون نفر شیعه در پاکستان و تمایل وافر آنان برای تشرف به مشهد مقدس، امکانات لازم در مرز میرجاوه برای پذیرش این زائران فراهم شده است.

وی اظهار داشت: در همین راستا و به منظورافزایش نظارت ها، استاندار سازی خدمات، تسهیل در خدمت رسانی و .... طرح مرز به مرز اجرایی می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: از هیچ کوششی برای ارائه خدمات به زائران به ویژه زوار خارجی دریغ نخواهیم کرد. 

 

نظر شما