رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی :

۱۳ نقطه پرتصادف جاده ای استان برچیده شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۰:۱۵
کد خبر: ۷۵۱۹۵۸
۱۳ نقطه پرتصادف جاده ای استان برچیده شد
رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: با اقدامات انجام شده در سال جاری، 13 نقطه پرتصادف در محورهای مواصلاتی استان حذف شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علی پرتو نیا گفت: بر اساس طرحی که دو سال گذشته در محورهای استان انجام شد، 97 نقطه به عنوان پرتصادف شناسایی شد که تاکنون 13 نقطه حذف شده است.

وی با بیان اینکه کار آشکارسازی و آرام سازی تمام نقاط پرتصادف در جاده های استان انجام شده است افزود: آشکارسازی و آرام سازی نقاط پرتصادف محورهای استان با اقدامات همچون نصب تابلو علائم، سرعت کاه و نصب رفلکتور انجام شده است.

پرتونیا گفت: 24 نقطه از نقاط پرتصادف جاده های استان مربوط به محور بجنورد- جنگل گلستان بود که تا کنون چهار نقطه حذف شده است.

وی اظهار داشت: حذف نقاط پرتصادف با اجرای باند دوم جاده، اصلاح تقاطع ها و سایر اقدامات میسر شده است.

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: 40 نقطه در محورهای بجنورد، 19 نقطه در محورهای شیروان، 18 نقطه در مانه و سملقان و هفت نقطه در گرمه شناسایی شد و در محورهای شهرستان های اسفراین و فاروج هم هر کدام یک نقطه پرتصادف معرفی شد.

طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.

اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه 13 کشورهای استان قرار گرفته است.

طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز