دبیر ستاد تنظیم بازار ‌سمنان خبر داد :

عرضه گوشت قرمز گرم و منجمد با نرخ دولتی در استان کماکان ادامه می‌یابد

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۰:۱۹
کد خبر: ۷۵۱۹۷۸
عرضه گوشت قرمز گرم و منجمد با نرخ دولتی در استان کماکان ادامه می‌یابد
دبیر ستاد تنظیم بازار ‌سمنان از ادامه روند توزیع گوشت قرمز گرم و منجمد و نیز گوشت مرغ منجمد با نرخ دولتی در این استان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سید حسن میرعماد گفت : در یک ماه اخیر بیش از ۱۰۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۱۵ تن گوشت قرمز گرم با نرخ دولتی در استان سمنان عرضه شد .

وی با اشاره به تعیین قیمت این گوشت‌های قرمز منجمد بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان سمنان افزود: قیمت گوشت قرمز منجمد توزیعی در استان سمنان به ازای هر کیلوگرم ۲۹ هزار تومان در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد .

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ۱۵ تن گوشت قرمز گرم وارداتی در استان سمنان توزیع شده است؛ قیمت مصوب این محموله‌های گوشت قرمز گرم را به ازای هر کیلوگرم ۳۹ هزار تومان عنوان کرد .

میرعماد با تأکید بر لزوم ادامه روند توزیع گوشت با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در استان سمنان به منظور تثبیت قیمت این محصول، از استمرار توزیع گوشت منجمد و گرم طرح تنظیم بازار در استان سمنان خبر داد .

وی با بیان اینکه از یک ماه گذشته تا کنون بیش از ۲۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان سمنان توزیع شده است عنوان کرد: قیمت گوشت مرغ منجمد در استان سمنان برای مصرف کننده ۶۷۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم در فروشگاه‌های بزرگ و ۶۹۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم در واحد های صنفی این استان تعیین شده است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از عزضه تخم‌مرغ با نرخ ۱۰۰۰ تومان کمتر از نرخ بازار این محصول در غرفه‌های منتخب با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان سمنان خبر داد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز