بخش خصوصی آماده احداث زمین حرفه‌ای گلف در آذربایجان غربی است

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۰۲:۵۳
کد خبر: ۷۵۲۰۵۴
بخش خصوصی آماده احداث زمین حرفه‌ای گلف در آذربایجان غربی است
رییس هیات گلف آذربایجان غربی از آمادگی سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث زمین حرفه ای گلف در استان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،سید ریاس الدین برزنجی رییس هیات گلف استان در مورد آخرین وضعیت این رشته در آذربایجان غربی گفت: بعد از یکسال از فعال شدن این رشته ورزشی در استان، از 20 لغایت 22 شهریورماه کلاس‌های آموزشی این رشته ورزشی در دو بخش تئوری و عملی در ارومیه در حال برگزاریست.

وی افزود: برنامه ریزی هایی برای توسعه رشته ورزشی گلف استان انجام داده ایم و برای این مهم، ورزشکاران رشته گلف با دریافت یک کارت عضویت سالانه، همه خدمات را در سراسر ایران بصورت رایگان دریافت می کنند.
رییس هیات گلف آذربایجان غربی اظهار داشت: زمین مینی گلف ارومیه در مجموعه ورزشی فرهنگ با تفاهم نامه ای که با اداره کل ورزش و جوانان امضا شده در حال تجهیز و آماده سازی می باشد وبر این اساس مقرر گردیده تمام آموزش ها و تمرین ها در این زمین انجام و با درآمدزایی حاصل از آن برای توسعه حرفه ای این رشته اقدام کنیم.
وی ادامه داد: با همکاری یک سرمایه گذار یک زمین مینی گلف هم در سیلوانا در حال احداث است که می تواند با توجه به نوع منطقه یکی از زمین های بی نظیر کشور باشد.
برزنجی همچنین گفت: رایزنی هایی با مقامات استان و همکاری اداره کل، برای در اختیار گرفتن یک زمین 50 هکتاری و احداث زمین حرفه ای گلف انجام داده ایم و بزودی با مشخص شدن محل ، اقدام به شروع احداث آن خواهیم کرد تا با استفاده از آن علاوه بر میزبانی مسابقات کشوری بتوانیم مسابقات بین المللی نیز برگزار کنیم.
برزنجی در مورد وضعیت آموزش این رشته هم گفت: امروز اولین کلاس آموزشی رشته گلف با حضور مدرس حرفه ای این رشته با حضور 35 نفر آغاز کرده ایم و قرار است طی 3 روزه این دوره برگزار شود ضمن اینکه تا امروز 35 نفر هم کارت عضویت سالانه دریافت کرده اند.
وی در خاتمه اظهار کرد: رشته ورزشی گلف نیاز به حمایت مسئولین دارد که بتوانیم با ایجاد زیرساخت و برنامه ریزی مناسب انجام شده به سطح اول کشور برسیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز