مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خبرداد؛

حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه گوگرد منطقه عملیاتی خانگیران

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۱۶:۲۷
کد خبر: ۷۵۲۴۸۵
حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه گوگرد منطقه عملیاتی خانگیران
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه گوگرد منطقه عملیاتی خانگیران سرخس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید مجید منبتی با اعلام این خبر افزود: مدیران برخی از شرکت های داخلی جهت سرمایه گذاری و احداث تاسیسات فرآوری گوگرد در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس حضور یافتند.

این مقام مسئول تاکید کرد: در این مجتمع گازی، گوگرد با درجه خلوص بسیار بالا تولید می‌شود و تاکنون برای تبدیل گوگرد به محصولات با ارزش افزوده بالاتر، با سه سرمایه‌گذار داخلی قرارداد منعقد و با واگذاری زمین و امکانات مورد نیاز برای نصب تجهیزات و دستگاه های فرآوری گوگرد، از تولید داخل حمایت شده است.

منبتی خاطرنشان ساخت: علاوه بر جذب سرمایه‌گذار داخلی، در حال مذاکره با سه سرمایه‌گذاران خارجی و سه شرکت ایرانی دیگر هستیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ادامه داد: برای جلوگیری از خام فروشی گوگرد، از نیمه دوم سال جاری صرفا بر روی فروش داخلی گوگرد هدف گذاری کرده ایم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که از سال آینده با تأمین خوراک از سوی اولین سرمایه‌گذار داخلی و تولید گوگرد به محصولات با ارزش افزوده بالاتر، ضمن ایجاد اشتغال، گام های موثری در جهت تحقق چشم انداز شرکت که همانا سرآمدی در افق 1404، تولید پایدار و ثروت‌آفرینی از طریق ارایه محصولات و خدمات با ارزش افزوده است، برداشته شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز