امام جمعه پلدختر:

کمیته امداد منتسب به یک جناح نیست/ کمیته امداد باید جایگاه خودش را در استان وشهرستان پیدا کند

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۱:۴۷
کد خبر: ۷۵۲۶۳۳
کمیته امداد منتسب به یک جناح نیست/ کمیته امداد باید  جایگاه خودش را در استان وشهرستان پیدا کند
حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری گفت: کمیته امداد منتسب به یک جناح نیست و نباید به خدمت به قشر خاصی محدود شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛حجت الاسلام والمسلمین  سوری عصرروز چهارشنبه در  شورای اداری پلدختر که با حضور فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور  در سالن شهدای فرمانداری برگزار شده بود ،اظهار کرد: خدمات کمیته امداد بر هیچ کس پوشیده نیست و این نهاد مقدس خدمات بسیار ارزنده ای داشته که برگرفته از آموزه های دینی است.

او با اشاره به اینکه نباید سیاسی کاری در کمیته امداد رواج داشته باشد ،افزود:خدمت رسانی نبایدبه قشر خاصی محدود شود وخدمات باید به همه نیازمندان ارائه شود

سوری تصریح کرد: نوع ارباب رجوع کمیته امداد خاص است و برخورد کسانی که در این نهاد هستند باید خوب باشد وخدمات به این قشر خاص از نعمت های الهی است ،منت گذاشتن نباید در خدمات کمیته امداد باشد‌ .

او با بیان اینکه  موفقیت های کمیته امداد سبب سربلندی نظام است اما  استان لرستان و شهرستان پلدختر نیازمند توجه ونظارت بیشتری است ،تصریح کرد: کمیته امداد باید در راستای اهداف نظام ،امام ورهبری حرکت کند،کسانی که به این نهاد مراجعه می کنند باید این باور را داشته باشند که تبعیضی صورت نمی گیرد.

حجت الاسلام سوری یادآورشد: آن چیزی که باید با چشم دیده شود در پلدختر بدتر شده است وکمیته امداد منتسب به جناح خاصی نیست ومتعلق به نظام ورهبری است ،اگر بناست فعالیت کمیته امداد به قشر خاصی محدود شود تبعاتی دارد که این موارد در استان وشهرستان پلدختر باید مورد توجه قرار گیرد.

او بابیان اینکه وحدت این نیست که از یک گروه خاصی تبعیت شود،افزود: وحدت مد نظر رهبری این نیست که مردم فقط از یک گروه خاصی پیروی و تبعیت کرده و از یک شخص خاصی حمایت کنند زیرا این شیوه وحدت آفرین نیست و دیکتاتوری است.

سوری ادامه  داد:  باید بر اساس آن چیزی که خواسته رهبری ونیت واهداف کمیته امداد است حرکت کنند و کسی که به این نهاد مراجعه می کند احساس آرامش کند و باور را داشته باشد که ملجا وپناهگاهی است نه اینکه دغدغه در ذهن افراد ایجاد شود.

او بااشاره به اینکه  نباید سیاسی کاری در کمیته امداد رواج داشته باشد و خدمت به قشر خاصی محدود شود تاکید کرد:این مشکلاتی است که در کف شهرستان پلدختر وجود دارد ومردم روزانه وبارها به دفتر ما برای این امر مراجعه می کنندکه این نهاد باید جایگاه خودش در استان وشهرستان پیدا کندو بر اساس فرمایشات رهبری به پیش برود نباید خودشان را ملزم به این بدانند که در یک راستا حرکت کند .

امام جمعه پلدختر بیان کرد: :بر اساس تکلیفم مشکلات شهرستان را بیان کردم چه افرادی خوششان بیاید وچه خوششان نیاید و نیازمند برنامه های انقلابی رئیس کمیته امداد است واگر بناست نهادی به موفقیت برسد باید نیروهای آن در خدمت اهداف آن نهاد باشد .

سوری تاکید کرد: انتظار و امید داریم در این راستا با جدیت تمام حرکت کنیدو جایگاه اصلی کمیته امداد که کمک به فقرا ومحرومین است مد نظر قرار بگیرد.

نظر شما