اجلاسیه شهدای ورزشکار استان البرز، ۲۵ شهریورماه برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۶:۲۸
کد خبر: ۷۵۲۸۲۹
اجلاسیه شهدای ورزشکار استان البرز، ۲۵ شهریورماه برگزار می شود
قدرت الله شمیرانی از برگزاری اجلاسیه شهدای ورزشکار استان البرز در مورخ 25 شهریورماه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ قدرت الله شمیرانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با اعلام خبر فوق افزود: شهدا همواره حق بزرگی در تمامی عرصه ها برگردن جامعه دارند که با توجه به این مهم، شهدای ورزشکار نیز الگوهای بی بدیلی برای ورزشکاران و جوانان هستند.

وی افزود: جوانان و ورزشکاران باید بدانند، نعمت امنیت و آسایشی که امروز در آن قرار گرفته و می توانند به راحتی به فعالیت و ورزش مورد علاقه خود بپردازند، مرهون و مدیون ایثار و جانفشانی شهدایی است که جان خود را در راه عزت و شرف این مرز و بوم فدا کردند.

شمیرانی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نیز در همین راستا احساس مسئولیت کرده و در طول سال برنامه های متعددی را برای پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در نظر گرفته است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " اجلاسیه شهدای ورزشکار استان البرز، 25 شهریورماه برگزار می شود " تصریح کرد: این اجلاسیه از ساعت 16 روز مذکور در سالن نشاط مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار خواهد شد که از کلیه علاقمندان به ورزش و جوانان دعوت می نمائیم با حضور خود موجب هر چه باشکوه تر شدن این مراسم معنوی و ارزشمند شوند.

 

 

نظر شما