معاون ورزشی ورزش وجوانان لرستان،مطرح کرد:

زیرساخت های خوبی در ژیمناستیک لرستان ایجادشده است

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۰:۴۸:۰۷
کد خبر: ۷۵۲۹۱۴
زیرساخت های خوبی در ژیمناستیک لرستان ایجادشده است
سید علی کریمی گفت: به وسیله بسته های حمایتی از هیئت های ورزشی برنامه های خوبی برای حضورموفق در المپیک 2020 طراحی کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ کریمی روزپنجشنبه  در مجمع سالانه هیئت ژیمناستیک لرستان که با حضور رییس فدراسیون برگزارشده بود،با اشاره به رشد ورزشکاران سازمان یافته دراین استان  ،اظهار کرد: ازمجموع  تعداد ورزشکاران سازمان یافته در لرستان بیش از 4 هزار نفر متعلق به رشته ژیمناستیک است.

او با بیان اینکه زیرساختهای خوبی  در این رشته به همت هیئت ژیمناستیک  در سطح استان ایجاد شده است ، افزود: درحال حاضر رشته ژیمناستیک در 9 شهرستان استان فعال است .

کریمی بابیان اینکه  فعالیت های  مثبت هیئت ژیمناستیک  درآموزش وپرورش ،خاطر نشان کرد: خانه ژیمناستیک در آموزش وپرورش استان نیز ایجاد شده است.

او با بیان اینکه خانه ژیمناستیک خرم آباد از خانه های مجهز استان است ، تصریح کرد: با توجه به بسته حمایتی که از هیئت ژیمناستیک داشته ایم این هیئت دوبار میزبان اردوی تیم ملی در خرم آباد بوده است.

کریمی با بیان اینکه در سال 96 در بحث حضور ورزشکاران لرستانی در اردوهای تیم ملی و شرکت در المپیک 2020 برنامه ریزی های خوبی طراحی کرده ایم ، گفت: 120 ورزشکار لرستانی در اردوهای مختلف تیم ملی ورویدادهای بین المللی حضور داشته اند .

به گفته معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان لرستان دررده های پایه  رشته ژیمناستیک نیزورزشکارانی  از استان  در اردوها حضوردارند.

کریمی با اشاره به بسته های حمایتی از هیئت های ورزشی استان نیز بیان کرد: با همه هیئت ها تفاهم نامه هایی منعقد کرده ایم وحمایت های لازم را براساس این تفاهم نامه ها نشان می دهیم  که بااین بسته حمایتی از هیئت ژیمناستیک ، توانستیم دو دوره میزبان اردوی تیم ملی ژیمناستیک در استان باشیم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز