بوکانی‌ها سرافرازانه از جام حذفی وداع کردند

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۱:۵۱:۲۹
کد خبر: ۷۵۲۹۲۷
بوکانی‌ها سرافرازانه از جام حذفی وداع کردند
در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور دیدار دو تیم سردار بوکان و سایپا در اکباتان تهران برگزار شد که تیم سایپا موفق شد با نتیجه 2 بر یک نماینده بوکان را شکست و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، شاگردان دایی با شکست نماینده بوکان به دور یک هشتم صعود کنند.

علیرضا صبوری در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی برای سردار بوکان و آرمان رمضانی در دقیقه ۶۸ و آرش رضاوند در دقیقه 120 از روی نقطه پنالتی برای سایپا گلزنی کردند تا شاگردان علی دایی به دور بعدی راه یابند.

حواشی:

ترکیب اولیه سردار بوکان: امیر پارسازاد، توحید قرچانی، ایمان شیرازی، حبیب افرا، فریور محبی، محمد چهارمحالی، مصطفی کریمی، ناصرعبدلی، شهریار شیروند، علی صبوری آزاد و موسی شهبازی - سرمربی: پیروز قربانی

ترکیب اولیه سایپا: حامد فلاح زاده، عبدالله ناصری، ساموئل سارفو، مهرداد کفشگری، آرش رضاوند، علی دشتی، رضا اسدی، امید خالدی، معین عباسیان، آرمان رمضانی و محمد حاج‌محمدی - سرمربی: علی دایی

حدود ۵۰۰ هوادار سردار بوکان و ۲۰۰ هوادار سایپا در ورزشگاه حاضر هستند.

برخی هواداران سردار بوکان با لباس محلی کردی در ورزشگاه حضور داشتند.

مهرداد کفشگری از سایپا در دقایق اولیه بازی و محمد چهارمحالی از سردار در نیمه اول از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

بازیکنان سایپا در نیمه اول یک پنالتی را توسط معین عباسیان از دست دادند و در نیمه دوم، بوکانی ها از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند و پنالتی دقیقه 120 سرنوشت بازی را رقم زد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز