امام جمعه پلدختر:

هیات‌های مذهبی در راستای اهداف امام حسین (ع) حرکت کنند

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۵:۰۰
کد خبر: ۷۵۳۱۵۶
هیات‌های مذهبی در راستای اهداف امام حسین (ع) حرکت کنند
حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری گفت:همه باید با همکاری و هم‌دلی نهایت تلاش خود را در رفع مشکلات به کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛حجت الاسلام والمسلمین  سوری در خطبه های نمازجمعه پلدختر ،اظهار کرد: در این شرایط که دشمن به دنبال اختلافات و برهم زدن اتحاد در جامعه است و به دنبال القا ناکارآمدی نظام، ولایت‌فقیه و حاکمیت دینی را هدف قرارداده است همه باید با همکاری و هم‌دلی نهایت تلاش خود را در رفع مشکلات به کار گیرند.

او افزود: مقام معظم رهبری در جلسه‌های مختلف خصوصی و حضوری با مسئولان بلندپایه کشور مسائل را بارها به آن‌ها تذکر می‌دهند و از آن‌ها انتقاد می‌کنند اما رهبر معظم انقلاب  می‌فرمایند دنبال این نیستم که ویروس بدبینی را ایجاد کنم و جایی که لازم باشد ورود پیداکرده و به سران سه قوه مسائل را یادآوری می‌کنم.

حجت الاسلام والمسلمین سوری تصریح کرد: این‌گونه نیست که دشمن القا می‌کند و تمام مشکلات را به رهبری و نیروهای انقلابی نسبت می‌دهد همه با مقاومت کمک کنیم تا دشمن مجبور به عقب‌نشینی شود.

او با تاکید بر اینکه هیات‌های مذهبی در راستای اهداف امام حسین (ع) حرکت کنند ،خاطر نشان  کرد: و همراه با ایجاد شور و شعور در عزاداری‌ها و برنامه‌های خود را در جهت تشریح اهداف امام حسین (ع) استفاده کنند.

سوری گفت:  تاسوعا و عاشورا حسینی فرصت طلایی و منحصربه‌فردی برای هدایت افکار و اندیشه‌های معنوی به سمت آرمان‌های مقدس نهضت حسینی و خداشناسی و نشر تفکر انقلابی و عاشورایی است.

خبر: عباس دارایی

نظر شما