در دیدار با سردار دانایی فر مطرح شد

استاندار اردبیل:سهم استان اردبیل در بازار عراق و سوریه گسترش می یابد

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۴:۲۴
کد خبر: ۷۵۳۳۴۳
استاندار اردبیل:سهم استان اردبیل در بازار عراق و سوریه گسترش می یابد
استاندار اردبیل در دیدار دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه از گسترش سهم استان اردبیل در بازار عراق و سوریه خبر داد.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در این دیدار که در استانداری اردبیل انجام یافت، افزود: تولیدات قابل توجه بخش کشاورزی و اجرای طرح های عظیم آب و خاک و توسعه تولیدات صنعتی ، استان اردبیل را به عنوان یکی از استان های دارای ظرفیت صادراتی تبدیل کرده و شرایط بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی با هدف ایجاد ارزش افزوده در محصولات تولیدی استان فراهم شده است.
وی بیان کرد : ستاد توسعه روابط ایران با عراق و سوریه پتانسیل ها و همتی که در مردم و مسئولان استان وجود دارد را در برنامه ریزی توسعه اقتصادی با این کشورها به طور ویژه مورد توجه قرار دهند.
استاندار اردبیل اظهار کرد : در بخش گردشگری نیز به ظرفیت های بی بدیل مالک هستیم و از همکاری و مشارکت با تجار و صنعت گران عراق استقبال و حمایت می کنیم.
بهنام جو خواستار توسعه روابط در بخش فنی مهندسی ، فعال شدن انجمن های فنی مهندسی اردبیل در عراق و ایجاد شرکت های مشترک و برگزاری نمایشگاه های معرفی و عرضه محصولات تولیدی استان در عراق  شد.
در این دیدار دانائی فر، مشاور معاون اول رئیس جمهور و دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه ضمن تاکید بر وجود بازار مناسب برای صادرات محصولات کشاورزی و باغی مازاد بر نیاز استان اردبیل به کشور عراق؛ از عزم جدی دولت برای توسعه تجارت خارجی و صادرات خبر داد.
وی همچنین با اشاره به جلسه با بازرگانان و تولیدکنندگان استان در اتاق بازرگانی؛ آمادگی کامل این ستاد را برای کمک به بخش های خصوصی استان اردبیل برای حضور در بازار عراق اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز