نظارت بر پروژه های عمرانی شهر کرج پررنگ شود

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۹:۵۸
کد خبر: ۷۵۳۷۳۲
نظارت بر پروژه های عمرانی شهر کرج پررنگ شود
​معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج در آیین معارفه معاون هماهنگی امورعمرانی این فرمانداری بر ضرورت افزایش نظارت ها بر روند تکمیل پروژه های عمرانی شهر کرج تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیروس شفقی در آیین تکریم «هومن قدوسی» معاون سابق  هماهنگی امورعمرانی فرمانداری و معارفه «حسین شریف کاظمی» به عنوان معاون جدید در جمع کارکنان فرمانداری ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه معاونت عمرانی طی این مدت گفت: در طول مدت اخیر ساماندهی خوبی در ترکیب معاونت ها و بخشداری های فرمانداری کرج صورت گرفته است.

وی افزود: فرصت خدمت پشت این میزها حامل این پیام است که زمان در گذر است و خوش به سعادت کسی که بتواند از این وضعیت به طور مناسب در جهت خدمت به مردم اهتمام بورزد و هدایتی که توسط مقامات بالاتر ترسیم می شود با جدیت دنبال کند.

شفقی با بیان اینکه تلاش مقتدرانه کارکنان موجب اقتدار هرچه بیشتر تشکیلات فرمانداری می شود، گفت: جدیت و دقت ، تلاش و خلاقیت و انجام به موقع کارها را به شما توصیه می کنم چرا که اگر کاری را برای بعد بگذاریم بی شک چالشی ایجاد خواهد شد‌.

وی در ادامه برضرورت نظارت هرچه بیشتر بر روند اجرای پروژه های عمرانی توسط این معاونت تأکید کرد. 

فرماندار کرج همچنین ضمن تقدیر و تشکر از مهندس قدوسی و تلاش و تعامل ایشان و خیرمقدم به مهندس شریف کاظمی معاون جدید هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کرج گفت: با توجه به سبقه ای که در حوزه مدیریت شهری دارید، امید می رود بستر همکاری بین دستگاهی را تقویت کرده و در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده موفق باشید. 

در پایان این مراسم حسین شریف کاظمی با دریافت حکم خود از سوی فرمانداری شهرستان کرج رسماًآغاز بکار کرد. 

 

 

نظر شما
پرونده ویژه