مدیر فرودگاه اراک:

اولین تیک‌آف ATR تهران-اراک آبان ماه کلید می خورد

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۳:۴۴:۳۹
کد خبر: ۷۵۳۸۱۲
اولین تیک‌آف ATR تهران-اراک آبان ماه کلید می خورد
مدیر فرودگاه اراک از راه‌اندازی پرواز تهران – اراک در هفتم آبانماه خبر داد.

به گزارش برنا از اراک، رحیم حسین‌نسب، با اشاره به آغاز پرواز تهران – اراک از هفتم آبانماه در فرودگاه اراک عنوان کرد: راه‌اندازی این پرواز نهایی شده و تنها امضای قرارداد آن باقی مانده است که در آبانماه ماه انجام می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه انجام پرواز تهران-اراک برای دوشنبه هر هفته برنامه‌ریزی شده است، گفت: هر دوشنبه دو پرواز تهران-اراک و اراک-تهران انجام خواهد شد که پرواز اول 6 صبح از تهران به اراک و 7:20 از اراک به سمت تهران انجام می‌شود.   

حسین‌نسب ساعت پرواز دوم را عصر هر دوشنبه در ساعت 16:30 از تهران به اراک و 17:40 از اراک به تهران عنوان کرد. 

وی با اشاره به اینکه این پرواز در زمان بسیار مناسبی انجام می‌شود و برای استفاده کاری فرصت مطلوبی است، گفت: پرواز از طریق شرکت ایران‌ایر و با هواپیمای ATR72 با ظرفیت 67 نفر انجام می‌شود. 

حسین‌نسبت با اشاره به افزایش قیمت بلیط‌ هواپیما در کشور گفت: این افزایش در حدود 30 تا 40 درصدی در استان مرکزی نیز لحاظ شده و هزینه رفت و برگشت پرواز تهران-اراک نیز 520 هزار تومان در نظر گرفته شده است. 

مدیر فرودگاه اراک بیان کرد: قطعا با راه‌اندازی پرواز تهران می‌توان مسیر راه‌اندازی پروازهای دیگر را تسهیل کرد. در حال حاضر مسیرهای جنوب مانند بندرعباس و کیش مدنظر است و استقبال خواهد شد و حتی راه‌اندازی مسیرهای تابستانه مانند شمال کشور و آذربایجان نیز مدنظر است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز