مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل

هزار و ۶۱۴ میلیارد ریال به دهیاری های اردبیل پرداخت شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۶:۴۲
کد خبر: ۷۵۳۸۵۷
هزار و ۶۱۴ میلیارد ریال به دهیاری های اردبیل پرداخت شد
مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل گفت: هزار و 614 میلیارد ریال اعتبار عمرانی از سال 92تا 96 به دهیاری های این استان پرداخت شده است.

به گزارش برنا،آرام حلیم افزود: در این مدت 950 طرح در روستاهای این استان اجرا شده که 780 مورد از آنها افتتاح و بقیه هم در دست اجراست.
وی اظهار داشت: این طرح ها شامل پارک ها ، پایگاه آتش نشانی، تکمیل غسالخانه، حصارکشی آرامستان ها، ساختمان دهیاری ، مهار آب های سطحی ، جدول گذاری و سنگفرش است.
مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل گفت: 104 طرح روستایی با اشتغالزایی 2 هزار و 518 نفر و هزار و 80 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات به بانک عامل معرفی شده که 40 طرح با 399 میلیارد ریال مصوب و تسهیلات 27 طرح با 397 نفر اشتغال به میزان پنج هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.
او ادامه داد: در کنار آن تفاهم نامه ای بین بنیاد علوی و بانک پارسیان امضا شده که در قالب این تفاهم نامه 20 طرح با 100 میلیارد ریال تسهیلات با بهره بانکی 8 درصد به بانک عامل معرفی شده است.
حلیم افزود: طرح های دانش بنیان در روستاهای این استان شناسایی شده و در صورت تحقق آن فرصت های شغلی در روستاها از حالت سنتی به صنعتی تبدیل خواهد شد.
مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل با اشاره به تهیه طرح هادی در روستاها بیان کرد: هزار و 29 روستای استان برای اجرای طرح هادی مطالعه شدند که 402 مورد آن اجرا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز