مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی سمنان :

نزدیک نیمی از تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی استان محقق شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۲:۱۰
کد خبر: ۷۵۴۱۵۷
نزدیک نیمی از تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی استان محقق شد
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: دستگاه های اجرایی استان امسال ایجاد 10 هزار و 648 شغل را متعهد شدند که تاکنون 42 درصد آن محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ اسماعیل غنیان شامگاه یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان سمنان که به منظور بررسی وضعیت اشتغال شرق استان در فرمانداری ویژه شاهرود برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: در خصوص پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی هم استان سمنان 112 میلیارد ریال سهمیه دارد.

وی تصریح کرد: تاکنون یکهزار و 531 طرح به ارزش 126 میلیارد و 500 میلیون ریال در استان دریافت شده و یکهزار و 365 طرح به بانک ها فرستاده شده است.

غنیان با یادآوری اینکه 36.5 درصد تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده ، ابراز داشت: بیشترین پرداختی با 259 طرح به ارزش 16 میلیارد و 480 میلیون ریال متعلق به شاهرود است.

وی با بیان اینکه شاهرود و میامی نیمی از سهمیه مشاغل خانگی را به خود اختصاص داده اند ، تأکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شهید و بهزیستی نیز رقم های قابل توجهی برای ایجاد اشتغال دراختیار دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه این استان بر اساس تسهیلات مصوب شده اشتغال روستایی و عشایر رتبه 2 کشوری و بر اساس قراردادهای منعقد شده رتبه چهارم را از آن خود کرده ، یادآور شد: نسبت قراردادهای منعقد شده به سهمیه در شاهرود 108 درصد بوده و 26.5 درصد رقم پرداختی استان را شامل می شود.

غنیان اضافه کرد: شهرستان میامی نیز با پرداخت 47 میلیارد و 710 میلیون ریال، هشت درصد قراردادهای استان را به خود اختصاص داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز