افزایش ۴۴ درصدی شمار فوت‌شدگان تصادف در گرگان

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۳۵:۲۲
کد خبر: ۷۵۴۱۸۹
افزایش ۴۴ درصدی شمار فوت‌شدگان تصادف در گرگان
رئیس پلیس راهور گرگان گفت: امسال تاکنون در شهر گرگان 23 نفر بر اثر تصادفات جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 44 درصد افزایش داشته است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ «عباس مهاجر بسطامی» در جمع خبرنگاران گفت: علت 70 درصد تصادفات در این مدت عامل انسانی بوده است.

وی با اشاره به این‌که در زمان‌های پیک ترافیک، در طول 24 ساعت 4 تا 5 هزار خودرو در محور ناهارخوران تردد می‌کنند، افزود: بیشترین تصادفات شهر گرگان در محور ناهارخوران و محور کمربندی اتفاق می‌افتد.

بسطامی ادامه داد: در سال 92 از مجموع 30 نفر فوتی شهر گرگان 12 نفر در کمربندی و 5 نفر در محور ناهارخوران، در سال 93 از مجموع 35 فوتی 14 نفر در کمربندی و سه نفر در محور ناهارخوران، در سال 94 از مجموع 28 فوتی 10 نفر در کمربندی و 5 نفر در محور ناهارخوران، در سال 96 از مجموع 29 فوتی 14 نفر در کمربندی و 5 نفر در محور ناهارخوران جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راهور گرگان خاطرنشان کرد: با ساخت و سازهایی که در اطراف محور کمربندی گرگان صورت گرفت، امروز این محور در وسط شهر قرار گرفته است. همین امر باعث بروز تصادفات برای ساکنین این منطقه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز