اشتغال‌زایی ۲۴ جوان و فعالیت روزانه ۵۰۰ورزشکار در خانه کاراته مشهد

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۷:۰۸
کد خبر: ۷۵۴۲۳۷
اشتغال‌زایی ۲۴ جوان و فعالیت روزانه ۵۰۰ورزشکار در خانه کاراته مشهد
رئیس هیات کاراته خراسان رضوی از ایجاد اشتغال برای 24 نفر و فعالیت روزانه بیش از 500 ورزشکار در خانه کاراته استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مدتی است خانه تخصصی کاراته خراسان رضوی در مشهد افتتاح شده است، محمدحجتیان در خصوص این خانه اظهار کرد: سال‌های گذشته هیات خراسان رضوی همانند خیلی از استان های دیگر کشور در محلی غیر استاندارد و غیر تخصصی به نام خانه کاراته فعالیت می‌کردند که محل هیچ سنخیتی با نام آن نداشت.

وی افزود: با مساعدت مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی محلی با زیر بنای ۸۴۰متری و اعتباری با لغ بر ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان برای ساخت خانه کاراته اختصاص یافت، و چندی پیش به بهره برداری رسید.

رئیس هیات کاراته خراسان رضوی تصریح کرد: تاکنون محلی با این مساحت و به صورت تخصصی در کشور ندیدم و فکر نمی‌کنم دیگر استان‌ها از این ظرفیت بهره مند باشند با افتتاح این خانه ۴ نفر به عنوان کارکنان این محل مشغول به کار شدند و بیش از ۲۰ مربی کلاس‌های آموزشی را برگزار می‌کنند.

حجتیان خاطرنشان کرد: کف پوش این سالن تاتامی است و اجازه فعالیت رشته های توپی را نمی‌دهیم، روزانه بیش از ۵۰۰ ورزشکار در این محل به ورزش وتمرین می‌پردازند و به طور حتم در آینده نزدیک شاهد برگزاری مسابقات و فعالیت‌های تخصصی کاراته در این محل خواهیم بود.

وی درباره فعالیت‌هایی که تاکنون در این محل انجام شده عنوان کرد: روز گذشته کلاس دانش افزایی منطقه یک کشور در خانه کاراته برگزار شد همچنین در هفته های گذشته بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند برنامه ریزی داریم اکثر مسابقات در روزهای آخر هفته برگزار شود و در طول هفته خانه به دیگر فعالیت‌ها اختصاص یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز