مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

هدف‌گذاری ما رسیدن به ۱۰۰ سمن در استان کرمانشاه است

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۴۴:۵۴
کد خبر: ۷۵۴۲۴۶
هدف‌گذاری ما رسیدن به ۱۰۰ سمن در استان کرمانشاه است
هدف‌گذاری ما رسیدن به ۱۰۰ سمن در استان کرمانشاه تا سال ۱۴۰۰ است.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اکنون ۶۰ سمن فعال با کسب مجوز فعالیت از اداره کل ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند.

او در نشست با معاون و کارشناسان حوزه فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: بر اساس برنامه ریزی و هدف‌گذاری صورت گرفته تا پایان سال ۹۷ تعداد ۲۴مجوز جدید سمن باید صادر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: هدف‌گذاری ما از نظر تعداد سمن‌ها تا پایان سال ۱۴۰۰ رسیدن به ۱۰۰ سازمان مردم نهاد است.

رحیمی به ضرورت رصد وضعیت پرداخت تسهیلات اعطایی ازدواج در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: در استان کرمانشاه درصد پرداخت تسهیلات ۶۴/۸۷ درصد است که از میانگین کشوری پایین‌تر است و انتظار داریم بانک‌ها در این مورد مساعدت و همکاری بیشتری داشته باشند.

او افزود: در تیرماه خوشبختانه در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج استان کرمانشاه رشد خوبی داشته است که امید‌واریم‌، تداوم یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه فعال کردن حوزه فرهنگی در همه هیأت‌ها را خواستار شد و افزود: هر فعالیت ورزشی در استان کرمانشاه باید یک پیوست فرهنگی داشته باشد و معاونت فرهنگی و جوانان و ورزش باید این مهم را رصدو بر اجرای آن نظارت کنند.

رحیمی بر تشکیل ستادهای ساماندهی جوانان در شهرستان‌ها را خواستار شد و افزود: پیگیری‌های لازم باید در این باره از سوی معاونت جوانان و ادارات تابعه شهرستان‌ها صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز