امیر پیمبری: دشمن از دین داری مردم ما عصبانی است / شهدا نماد ایستادگی و شرف ملت هستند

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۵۷:۲۹
کد خبر: ۷۵۴۳۱۴
امیر پیمبری: دشمن از دین داری مردم ما عصبانی است / شهدا نماد ایستادگی و شرف ملت هستند
رئیس کل تربیت بدنی نیروهای مسلح با بیان این که " دشمن از دین داری مردم ما عصبانی است " گفت: شهدا نماد ایستادگی و شرف ملت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر پیمبری رئیس کل تربیت بدنی نیروهای مسلح باحضور در اجلاسیه شهدای ورزشکار استان البرز که روز گذشته برگزار شد ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: امروز توفیقی نصیب بنده شد تا در محفلی که بنام شهدای گرانقدر و برای تجلیل از مقام شامخ آنان برپا شده، حضور پیدا کنم.

وی افزود: امروز و در این برهه حساس وظیفه بسیار سنگین تری بر دوش همه ی مردم و بویژه مسئولان و خدمتگزاران است که از خون شهدا و دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع و در این راه پای مردی کنند.

امیر پیمبری با بیان این که " نیروهای مسلح همواره در دفاع از مردم، انقلاب و کشور سینه سپر کرده اند " اظهار کرد: نیروهای مسلح تحت هدایت مقام معظم رهبری هرگز اجازه نخواهند داد تا خوابهای خبیث و آلوده دشمنان برای این کشور تعبیر شود.

وی ادامه داد: ولایت فقیه نعمتی است که دشمن را به چالش انداخته و مستضعفان عالم را خشنود کرده ، از این رو می بایست شکرگذار و قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

رئیس کل تربیت بدنی نیروهای مسلح با بیان این که " شهدا نماد ایستادگی و شرف ملت هستند " خاطرنشان کرد: امروز به پیروی از سیدالشهدا، دینداری یکی از دغدغه های اصلی نظام اسلامی است که دشمنان مستکبر و خدانشناس این مرز و بوم به شدت از آن عصبانی هستند.

وی تصریح کرد: مطمئن هستیم ملت بزرگ و شریف ایران تحت لوای رهبری ولی فقیه، این گردنه و برهه حساس کشور را نیز با عزت، شرافت و سلامت پشت سر خواهد گذاشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز