‍ استاندار لرستان،مطرح کرد:

جلسه ستاد تسهیل ملی مخصوص لرستان برگزارشود

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۳:۲۰:۳۷
کد خبر: ۷۵۴۴۰۰
جلسه ستاد تسهیل ملی مخصوص لرستان برگزارشود
سیدموسی خادمی گفت:انتظار ما از وزیر صنعت و معدن برگزاری جلسه ستاد تسهیل ملی مخصوص لرستان است که امیدواریم این امر محقق شود.

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان؛خادمی عصر روز دوشنبه در جلسه بررسی موانع واحدهای دورود که با حضور وزیر صنعت معدن  برگزارشده  بود، ضمن تقدیر  از حضور وزیر صنعت معدن در لرستان، اظهارکرد: در شرایطی که همه ما به مشکلات در کشور واقف هستیم، امروز خوشبختانه با حضور وزیر صنعت معدن دو طرح مهم اقتصادی سیمان سفید دورود و فاز جدید تولید منیزیم دولومیت ازنا در لرستان کلنگ زنی شد که جای تقدیر دارد.

اوافزود: دکتر شریعتمداری علاقمند هستند و همواره پیگیر مسائل واحدهای لرستان در هیئت دولت و بالادست بوده که باید از وی تقدیر کنیم.

خادمی تصریح کرد: انتظار ما از وزیر صنعت و معدن برگزاری جلسه ستاد تسهیل ملی مخصوص لرستان است که امیدواریم این امر محقق شود.

اوبابیان اینکه  برگزاری این جلسه در سطح ملی می تواند بخش عمده ای از مشکلات واحدهای لرستان حل و فصل شوند از دکتر شریعتمداری خواست مجوز و تامین اعتبار یک الی دو شهرک بزرگ صنعتی در لرستان را صادر کند.

 خادمی یادآورشد: یکی از استعدادهای لرستان سنگ است که این واحدها به دلیل سنتی بودند دارای هزینه های هنگفتی هستند که انتظار داریم یک اعتباری در خصوص به روز بودن تجهیزات این واحدها در نظر گرفته شود.

او گفت: صنایع پایین دست مانند پودر سنگ در لرستان راه اندازی شده اما این واحدها نیازمند یک طرح جدید هستند.

خادمی ادامه داد: شهرستان دورود یکی از شهرستانهای است که از لحاظ بیکاری از آمار بالای برخوردار است لذا می طلبد که ویژه به آن نگاه شود.

او بیان کرد: انتظار ما از وزیر صنعت و معدن این است که موضوع سیمان دورود را جدی گرفته و در هیئت دولت مشکلات آن را مطرح تا تصمیمی برای حل آن گرفته شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز