تقدیر از آثار برگزیده جشنواره خوشنویسی "خون و قلم" در کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۵۰:۳۴
کد خبر: ۷۵۴۴۶۳
تقدیر از آثار برگزیده جشنواره خوشنویسی خون و قلم در کرمانشاه
جشنواره خوشنویسی "خون و قلم" در کرمانشاه پایان یافت

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اختتامیه جشنواره خوشنویسی خون و قلم -ویژه خوشنویسی وصیت‌نامه شهدای والامقام شهر کرمانشاه- با تقدیر از آثار برگزیده جشنواره برگزار شد.

2 (1)

حجت‌الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در این مراسم گفت: خون‌های ریخته شده شهدا نباید هدر رود.

او افزود: باید افرادی باشند که پیام این خون‌های ارزشمند را به دیگران برسانند، اما این افراد باید ویژگی‌هایی داشته باشند و هرشخص نالایقی نمی‌تواند از این خون‌ها دم بزند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: ایثار و شهادت نباید تحریف شود و ایثار یعنی وارستگی، خیرخواهی، عزت دیگران و زندگی با عزت نه ذلت.

عسگری ادامه داد:  اگر این شهیدان نبودند دشمن معلوم نبود چه برسر ملت ما می‌آورد.

او افزود: حاکم شدن آمریکا و داعش بر عراق نشان داد که دشمن اگر بر کشوری احاطه یابد چه بلایی برسر مردم آن خواهد آورد.

ابراهیم مرادی نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز گفت: خانواده‌های شهدا برگردن ماحق بسیار دارند و افتخار دارم که عضوی از خانواده شهدا و ایثارگران هستم.

او افزود: شهدا هرگز نخواهند مرد زیرا در تاریخ ثبت و ماندگار شده‌اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: دغدغه شهدا حفظ نظام و گوش دادن به فرامین رهبری است و رهبری که امروزه تیری شده در چشمان دشمن.

مرادی همچنین با تاکید بر لزوم تمرین خط و خوشنویسی در همه اقشار ادامه داد: باید آموزش خطاطی از همان ابتدا به کودکان در مدارس آموزش داده شود و دانش‌آموزان خوش خط هم تشویق شوند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از استاد عبدالله جواری رئیس انجمن خوشنویسان کرمانشاه، از نفرات برتر این جشنواره هم تجلیل شد.

 گفتنی است که این جشنواره با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، انجمن خوشنویسان کرمانشاه و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مشارکت حوزه هنری کرمانشاه و معاونت فرهنگی سپاه نبی‌اکرم (ص) برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز