مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران در کرمانشاه در حال ساخت است

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۲:۱۳
کد خبر: ۷۵۴۴۶۵
اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران در کرمانشاه در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران اسفند سال 98 در کرمانشاه به بهره‌برداری خواهد رسید.

او در بازدید از محل احداث اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران در کرمانشاه، به ضرورت توسعه زیرساخت‌ها برای دسترسی آحاد جامعه ورزش به خدمات پزشکی ورزشی اشاره کرد و افزود: امروزه زمینه دستیابی به بالاترین حد سلامت و کارایی ورزشکاران به عنوان یکی اهداف کلان حوزه سلامت ورزش فراهم شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: انتظار داریم هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه علاوه بر ارائه خدمات تشخیصی، درمانی، مشاوره‌ای و توانبخشی به جامعه ٧٠ هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته استان کرمانشاه و ضمن توجه به ورزش قهرمانی، با رویکرد سلامت محور نگاه ویژه‌ای هم در بحث سلامت همگانی و توسعه ورزش شهروندی داشته باشد.

رحیمی در ادامه از افتتاح اولین آکادمی ورزشی ایران در کرمانشاه در اسفند 98 خبرداد و گفت: این آکادمی یکی از مجهزترین و بزرگ‌ترین مراکز کشور خواهد بود و در مساحت ١٥٠٠ متر مربع زمینه ارائه خدمات مطلوب پزشکی ورزشی را برای عموم مردم فراهم می‌کند.

او افزود: نقش بی‌بدیل پزشکی ورزشی در رقابت‌های آسیایی جاکارتا مشهود بود و بخشی از موفقیت جامعه ورزش مرهون زحمات نیروهای این مرکز است.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به جایگاه بسیار مطلوب هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه در کشور اشاره کرد و گفت: امیدوارم توسعه فضاهای فیزیکی در کرمانشاه به عنوان همدلی و همراهی سازنده مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه مورد حمایت ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی در خرید تجهیزات توانبخشی و درمانی مدرن با رویکرد حمایت از قهرمانان قرار گیرد و با این تعامل سازنده، کرمانشاه به عنوان قطب خدمات پزشکی ورزشی غرب معرفی شود.

 

نظر شما